برخی از لحظات بزرگتر از خود بازی هستند و یورگن کلوپ – چه طرفدار لیورپول باشید چه نباشید – همان مردی است که می‌خواهید چنین لحظاتی را برای شما به تصویر بکشد. بنابراین، وقتی سرمربی لیورپول بعد از گل تساوی هیجان‌انگیز لوئیس دیاس ر تساوی ۱-۱ قرمزها مقابل لوتون تاون با با دوربین‌ها روبرو شد، […]

- آزاد شدن پدر ستاره تیم ما از گلزنی‌اش مهم‌تر است!

برخی از لحظات بزرگتر از خود بازی هستند و یورگن کلوپ – چه طرفدار لیورپول باشید چه نباشید – همان مردی است که می‌خواهید چنین لحظاتی را برای شما به تصویر بکشد.

بنابراین، وقتی سرمربی لیورپول بعد از گل تساوی هیجان‌انگیز لوئیس دیاس ر تساوی ۱-۱ قرمزها مقابل لوتون تاون با با دوربین‌ها روبرو شد، جای تعجب نیست که آن را نگه داشت تا واکنش خود را ثبت کند.

دیاس برای اولین بار از زمانی که پدرش در کلمبیا ربوده شد، بازی می‌کرد و وینگر لیورپول گلزنی کرد تا به سرخهای آنفیلد یک امتیاز از مسابقه سخت در ورزشگاه کنیلوورث رود هدیه بدهد. ین گل با توجه به اینکه پدرش همچنان مفقود است و خبری از آزادی او توسط گروگان‌گیران نیست، باعث شد فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها از او به شدت تمجید کنند.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول پس از تساوی ۱-۱ لیورپول با لوتون تاون، درباره عملکرد تیم، گل تساوی لوئیس دیاس و عملکرد بازیکنانی مانند داروین نونیس، حرف زد. دیاس در حالی که لیورپول با نتیجه یک بر صفر عقب افتاده بود، به بازی آمد و توانست تیمش را در اخرین لحظات از شکست نجات دهد.

یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها پس از بازی درباره این تساوی خارج‌ از خانه، با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. او در مورد گلزنی دیاس گفت: «لحظه فوق العاده‌ای است اما شرایط را تغییر نمی‌دهد. مهمترین چیز این است که پدرش آزاد شود. فوق العاده است که او می‌خواست امروز  اینجا باشد و بازی کند. برای ما، این یک گل فوق‌العاده مهم و برای او بسیار بااهمیت و تراژدیک است.»

او  در مورد موقعیتی که داروین نونیز مقابل دروازه خالی حریف از دست داد گفت: «فکر کنم آفساید بود. البته صلاح خودش می‌توانست دروازه را باز کند. البته همین موقعیت نبود و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. می‌توانستیم قدر آنها را بدانیم اما بدشانس هم بودیم.»

کارت زردی که گرفتید؟ «از آن کارت زرد متعجب شدم. من سزاوار کارت‌های زیادی در زندگی‌ام بوده‌ام، اما نمی‌دانم این بار چرا کارت گرفتم.»

کلوپ راجع به تساوی برابر تیم ته جدولی لوتون گفت: «شما باید به لوتون هم برای نحوه دفاع و سازماندهی‌اش اعتبار بدهید، اما همه چیز به ما بستگی داشت. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید خیلی بهتر کار می‌کردیم. متمرکز ماندن در بازی دشوار است. فکر می‌کنم مستحق یک امتیاز بیشتر نبودیم.»

منبع: خبـر ورزشی