در اردوی قبلی تیم ملی یکی از بازیکنانی که برای اولین بار از سوی امیر قلعه‌نویی دعوت شد مهرداد محمدی بود. بازیکنی که در اردوی تیم ملی خوب کار کرد و در ادامه هم یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم استقلال در بازی‌های لیگ برتر نشان داد. با این روند به نظر می‌رسد او در […]

- این استقلالی هم به تیم ملی دعوت می‌شود؟

در اردوی قبلی تیم ملی یکی از بازیکنانی که برای اولین بار از سوی امیر قلعه‌نویی دعوت شد مهرداد محمدی بود. بازیکنی که در اردوی تیم ملی خوب کار کرد و در ادامه هم یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم استقلال در بازی‌های لیگ برتر نشان داد. با این روند به نظر می‌رسد او در اردوی جدید تیم ملی نیز یکی از حاضرین خواهد بود.

براساس خبرهای رسیده این بار از سوی امیر قلعه‌نویی احتمال دعوت از یک بازیکن جدید به اردوی تیم ملی وجود دارد و این بازیکن کسی نیست جز آرش رضاوند که در میانه میدان استقلال نمایش خوبی داشته است. هر چند گفته می‌شود ابوالفضل جلالی هم حضورش در اردوی بعدی تیم ملی قطعی شده است و مدارک خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داده است. البته دعوت از آرش رضاوند هنوز به اردوی تیم ملی قطعی نشده است و کادر فنی تیم ملی بعد از بازی استقلال – تراکتور تصمیم نهایی را در مورد دعوت از این بازیکن خواهد گرفت.

گفته می‌شود احتمالا کادر فنی تیم ملی این بازی را با حضور در استادیوم آزادی از نزدیک تماشا خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی