رهنما: لیگ تکواندو به سبک گرندپری کیفیت مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا برده است
رهنما: لیگ تکواندو به سبک گرندپری کیفیت مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا برده است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته نخست از بیست و دومین رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که در هفته نخست امیرعباس رهنما عضو تیم شهرداری ورامین به عنوان بهترین بازیکن روز نخست انتخاب و معرفی شد. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته نخست از بیست و دومین رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که در هفته نخست امیرعباس رهنما عضو تیم شهرداری ورامین به عنوان بهترین بازیکن روز نخست انتخاب و معرفی شد.

برهمین اساس امیرعباس رهنما در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که مسابقات لیگ برتر تکواندو برای نخستین بار به شکل گرندپری برگزار شد و آیا این رقابت‌ها از لحاظ فنی سطح بالایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت یا خیر، گفت: بله مسابقات لیگ امسال به شکل جدیدی برگزار می‌شود. با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون این دوره از رقابت‌ها به روش مسابقات گرندپری و به شکل انفرادی برگزار می‌شود. درواقع ما باید هر هفته ۵ یا ۶ بازی با حریفان قدرتمند انجام دهیم و به همین دلیل سطح فنی مسابقات بالا رفته است.

وی در ادامه افزود: به نظر هر تکواندوکاری در مسابقات لیگ امسال بتواند با سبک جدید مسابقات مبارزه و مدال‌آوری کند، قطعا در مسابقات برون‌مرزی هم می‌تواند موفق باشد.

بهترین بازیکن روز نخست هفته اول مسابقات لیگ برتر تکواندو در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر از همه لحاظ شرایط خوبی داشتم. از لحاظ ذهنی خیلی خوب تمرکز کرده بودم، از نظر بدنی چون تمرینات خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر گذاشته بودم، توانستند به حریفانم غلبه کنم و با پیروزی‌های مکرر مدال این مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کردم.

وی در پاسخ به این سؤال که مبارزه کردن با متین رضایی عضو تیم ملی تکواندوی کشورمان چقدر برای شما سخت بود، گفت: متین از دوستان صمیمی و قدیمی من است. ما از خردسالی با هم کار کردیم. در خیلی از مقاطع با هم مبارزه کردیم و این مبارزه تجربه بسیار خوبی برای من بود. او قهرمان تکواندو است و برای من باعث افتخار است که توانستم با متین مبارزه کنم. تجربه جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کردم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا پیراهن تیم ملی تکواندو را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تن کنم.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌





منبع: فارس