روزی که سردار آزمون تصمیم گرفت بایرلورکوزن را ترک کند و برای یک فصل به صورت قرضی به رُم ملحق شود، بسیاری تصور می‌کردند او پیچ‌های نیمکت را با حضور چند ستاره بزرگ در خط حمله جالوروسی سفت کند، اما روزهای خوب شماره ۱۷ هم از راه رسید. سردار آزمون موفق شد یک‌شنبه شب در […]

روزی که سردار آزمون تصمیم گرفت بایرلورکوزن را ترک کند و برای یک فصل به صورت قرضی به رُم ملحق شود، بسیاری تصور می‌کردند او پیچ‌های نیمکت را با حضور چند ستاره بزرگ در خط حمله جالوروسی سفت کند، اما روزهای خوب شماره ۱۷ هم از راه رسید.

سردار آزمون موفق شد یک‌شنبه شب در دیدار مقابل لچه در حالی که تیمش در آستانه شکست بود با ضربه سری استادانه هم گلی به‌یادماندنی برای خودش ثبت کند و هم تیمش را از شکست نجات دهد. گل آزمون هیجان بازیکنان جالوروسی برای جبران را دوچندان کرد و در نهایت روملو لوکاکو گل پیروزی‌بخش تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند.

فقط نام مهاجمانی که رقبای سردار هستند را مرور می‌کنیم؛ روملو لوکاکو، پائولو دیبالا، آندرئا بلوتی، استفان الشعراوی و تمی آبراهام. ستاره‌هایی که در لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا در بزرگ‌ترین تیم‌ها سابقه بازی داشته‌اند و اگر منطق را در نظر بگیریم سردار آزمون ششمین گزینه مورینیو برای خط حمله گرگ‌ها به شمار می‌رفت.

از بین این ستاره‌ها فقط تمی آبراهام مصدوم است و بقیه در دسترس هستند، با این حال سردار از فرصت‌های اندکی که از مورینیو گرفت به خوبی استفاده کرد و حالا مهره‌ای مهم در لحظات حساس برای رم به شمار می‌رود. در مجموع آزمون ۶۵ دقیقه در ۶ بازی تا امروز برای رم بازی کرده و بهترین نمایش او هم مقابل لچه بود. ضمن این که مقابل مونتسا هم تأثیرگذاری او و شوتی که زد و بلوکه شد، باعث شد تا استفان الشعراوی گل برتری را در آخرین دقیقه بزند.

ذکر این نکته درباره سردار آزمون هم اهمیت دارد که ستاره ایرانی ابتدای فصل که از بایرلورکوزن به جمع شاگردان مورینیو اضافه شد مصدوم بود اما خیلی سریع خودش را به تمرینات و بازی‌ها رساند تا حالا در قلمروی گلادیاتور و با شماره سابق اسطوره‌ای همچون فرانچسکو توتی، اوج هیجان را در المپیکو تجربه کند. شاید اگر آزمون با همین شیب ملایم اوج بگیرد، در پایان فصل قراردادی قطعی با باشگاه پرطرفدار ایتالیایی ببندد و در پایتخت سرزمین چکمه که دخترش هم آنجا متولد شده، ماندگار شود.

بیشتر بخوانید و ببینید:

سردار آزمون

منبع: خبـر ورزشی