رئال مادرید در خانه بازی مقابل رایو وایکانو را با نتیجه ۰-۰ مساوی کرد و نتوانست یک حمله موفقیت‌آمیز در برابر همسایگان مقاوم خود ترتیب بدهد و رایو توانست از سال ۲۰۰۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اولین امتیاز لیگ را به دست آورد. تساوی باعث شد که رئال مادرید در رده دوم جدول لالیگا باقی […]

- مصدومیت این ستاره سرمربی را نگران کرد!

رئال مادرید در خانه بازی مقابل رایو وایکانو را با نتیجه ۰-۰ مساوی کرد و نتوانست یک حمله موفقیت‌آمیز در برابر همسایگان مقاوم خود ترتیب بدهد و رایو توانست از سال ۲۰۰۰ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اولین امتیاز لیگ را به دست آورد. تساوی باعث شد که رئال مادرید در رده دوم جدول لالیگا باقی بماند و خیرونا در صدر جدول است و دو امتیاز از تیم آنچلوتی برتری دارد.

رئال مادرید در این دیدار مقابل رایو وایکانو ۲۲ شوت زد. این باشگاه در مربیگری کارلو آنچلوتی تنها در برابر کادیز در دسامبر ۲۰۲۱ شوت بیشتری (۳۶) در بازی لالیگا بدون گلزنی داشت. مربی ایتالیایی بعد از پایان بازی ناامید بود و اذعان داشت که بلینگام ممکن است به دلیل مصدومیت شانه از میادین دور باشد.

او در مصاحبه بعد از بازی گفت: «بلینگام با شانه‌اش مشکل دارد. او فردا تحت آزمایشات پزشکی قرار می‌گیرد و امیدوارم بتواند روز چهارشنبه مقابل براگا بازی کند.»

بیشتر بخوانید: 

منبع: خبـر ورزشی