رضایت مربی جردن باروز از عملکرد فوق‌العاده‌ او در وزن جدید
رضایت مربی جردن باروز از عملکرد فوق‌العاده‌ او در وزن جدید

به گزارش زیرنویس، اگرچه جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا قبلا در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی گرفته و صاحب مدال‌های طلای جهان و المپیک شده اما به دلیل عدم رقابت او در این وزن به مدت ۳ سال و بازگشت دوباره به وزن المپیکی توجه جهان را به خود جلب کرد.  باروز بعد از […]

به گزارش زیرنویس، اگرچه جردن باروز ستاره کشتی جهان و آمریکا قبلا در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی گرفته و صاحب مدال‌های طلای جهان و المپیک شده اما به دلیل عدم رقابت او در این وزن به مدت ۳ سال و بازگشت دوباره به وزن المپیکی توجه جهان را به خود جلب کرد. 

باروز بعد از ناکامی در مسابقات فینال ایکس آمریکا و عدم حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، دوباره به وزن ۷۴ کیلوگرم بازگشت. وی در اولین تورنمنت بین‌المللی در مسابقات تاراز به میزبانی قزاقستان شرکت کرد و صاحب مدال طلا شد. 

براندون اسلی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۰۰ و مربی پنسیلوانیا RTC در این باره گفت: ما برای کشتی‌گیران برنامه‌ریزی کرده ایم که از ماه آگوست در قزاقستان مسابقه دهند. این یک تورنمنت بین‌المللی بود که با ۲ کیلوگرم ارفاق برگزار شد. با بازگشت جردن باروز به وزن ۷۴ کیلوگرم، این تورنمنت گزینه عالی برای رقابت بود. جردن با نظم و انضباط و کاهش وزن به ۷۴ کیلوگرم کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است.

وی افزود: برای اولین بار در این وزن از سال۲۰۲۱، من معتقدم جردن در وزنه زدن، ریکاوری و رقابت در بالاترین سطح کار بسیار خوبی انجام داد. انرژی، حرکت و سرعت او چشمگیر بود. او در تمام مسابقات خود امتیازهای زیادی به دست آورد. 

پایان پیام/





منبع: فارس