آنچه می‌بینید یکی از وحشتناک‌‏ترین لحظات تاریخ مدرن است
آنچه می‌بینید یکی از وحشتناک‌‏ترین لحظات تاریخ مدرن است

  برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده در گفت‌وگو با شبکه ام.اس.ان.بی.سی گفت: «چیزی که اکنون داریم می‌بینیم یکی از وحشتناک‌ترین لحظات در تاریخ مدرن است». سندرز با وجود اشاره به آنچه در غزه می‌گذرد و ادعای اسرائیلی‌ها درباره دفاع از خود، عنوان کرد: «کاری که آن‌ها اکنون به شکلی کور انجام می‌دهند، […]

- آنچه می‌بینید یکی از وحشتناک‌‏ترین لحظات تاریخ مدرن است

 

برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده در گفت‌وگو با شبکه ام.اس.ان.بی.سی گفت: «چیزی که اکنون داریم می‌بینیم یکی از وحشتناک‌ترین لحظات در تاریخ مدرن است». سندرز با وجود اشاره به آنچه در غزه می‌گذرد و ادعای اسرائیلی‌ها درباره دفاع از خود، عنوان کرد: «کاری که آن‌ها اکنون به شکلی کور انجام می‌دهند، اینکه اردوگاه‌های آوارگان را بمباران می‌کنند، آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهند، هزاران مرد و زن و کودک بی‌گناه را می‌کشند، این نقض قوانین بین‌المللی بوده و غیر قابل‌قبول است». 

او ادامه داد: «باید این روند متوقف شود. می‌دانید ایالات متحده آمریکا ۸/۲میلیارد دلار را در هر سال به اسرائیل می‌دهد. حالا اگر آنها بگویند این پول را نمی‌خواهند، خوب است. اما درحالی‌که آنها پول ما را می‌گیرند، بایدن می‌خواهد به آنها حتی پول بدهد، آنها باید تصدیق کنند که نباید به ارزش‌های آمریکایی، به چیزهایی که ما به آنها پایبندیم، توهین کنند. من نظر خودم را چند هفته پیش گفتم؛ بفهمید که هم‌اکنون ما باید بمباران در غزه را متوقف کنیم». 

منبع: اطلاعات انلاین