امباپه به جای رفتن به رئال باید پادشاه پاریس شود
امباپه به جای رفتن به رئال باید پادشاه پاریس شود

به گزارش زیرنویس، سمیر نصری ملی پوش سابق فرانسوی با توجه به گمانه زنی ها درباره انتقال کیلیان امباپه ستاره پاریس به رئال در تابستان پیش رو به او توصیه کرد در پاریس بماند. نصری در این زمینه گفت: اگر او از پاریس برود، حفره ای باز می شود، اما آنها می توانند بازیکنان دیگری […]

به گزارش زیرنویس، سمیر نصری ملی پوش سابق فرانسوی با توجه به گمانه زنی ها درباره انتقال کیلیان امباپه ستاره پاریس به رئال در تابستان پیش رو به او توصیه کرد در پاریس بماند.

نصری در این زمینه گفت: اگر او از پاریس برود، حفره ای باز می شود، اما آنها می توانند بازیکنان دیگری را جذب کنند که جای خالی امباپه را پر کنند. امروز او چه در تیم ملی فرانسه و چه در باشگاهش بسیار مهم است.

وی افزود: دو سال پیش گفته بودم که او بهترین بازیکن جهان است. من همچنان به این باور دارم. او اهل پاریس است. اگر جای او بودم به جای رفتن به مادرید برای بردن پنجاهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا(اصصلاح بردن جام تکراری برای رئال)، در پاریس می ماندم تا برای اولین بار این تیم را قهرمان کنم.

او گفت: اگر مارسی در زمانی که من در باشگاه بودم متعلق به قطری ها بود، هرگز آن را ترک نمی کردم. فکر می کنم بهتر است امباپه در پاریس پادشاه خود باشد.

پایان پیام/





منبع: فارس