تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی| حضور وزیر ورزش، شهردار تهران و غیبت برادران تاریخ‌ساز
تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی| حضور وزیر ورزش، شهردار تهران و غیبت برادران تاریخ‌ساز

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مراسم تجلیل از مدال‌آوران کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با همکاری کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران در محل سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد. *قهرمانان و مدال آوران در هانگژو، مربیان و جمعی از پیشکسوتان در سالن حضور دارند. * علیرضا زاکانی شهردار تهران و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مراسم تجلیل از مدال‌آوران کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو با همکاری کمیته ملی المپیک و شهرداری تهران در محل سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد.

*قهرمانان و مدال آوران در هانگژو، مربیان و جمعی از پیشکسوتان در سالن حضور دارند.

* علیرضا زاکانی شهردار تهران و پرویز سروری عضو شورای شهر و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک هم در سالن حضور یافته اند.

*نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی که در هانگژو تاریخ سازی کرده و مدال برنز تنیس روی میز را کسب کردند به دلیل حضور در لیگ فرانسه در این مراسم غایب هستند.

*طبق توافق صورت‌ گرفته، قرار است به دارندگان مدال طلای انفرادی ۱۰۰ میلیون و تیمی ۷۰ میلیون، مدال نقره انفرادی ۷۰ میلیون و تیمی ۵۰ میلیون، مدال برنز انفرادی ۵۰ میلیون و تیمی ۳۰ میلیون تومان و همچنین به سرمربیان تیم‌های مدال‌آور یک سکه بهار آزادی اهدا شود.

* نماینده فراکسیون زنان در‌مجلس برای دقایقی در مورد موفقیت‌های ورزش بانوان صحبت کرد که مورد استقبال بانوان حاضر و تشویق آن‌ها قرار گرفت.

* مجری برنامه هنگام معرفی حسن یزدانی و قبل از اعلام نام او، گفت “باید بگوییم شاه داماد” که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که در ردیف جلو نشسته بود به مجری اعلام کرد همه اعضای تیم ملی کشتی ازدواج کرده‌اند.

- تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی| حضور وزیر ورزش، شهردار تهران و غیبت برادران تاریخ‌ساز

 

* پس از معرفی یزدانی، زارع، گنج زاده و موسوی، برای دقایقی برنامه استندآپ کمدی اجرا شد.

* اجرا کننده برنامه استندآپ کمدی در لحظاتی که پیرامون بدنسازی صحبت می‌کرد، از حضار سالن درخواست کرد برای هادی چوپان دست بزنند و قهرمان پرورش اندام کشورمان مورد تشویق شدید حضار قرار گرفت. اجرا کننده این برنامه همچنین اعلام کرد؛ آقای چوپان ما می‌دانیم شما قهرمان هستید.

* اجرا کننده استندآپ کمدی در بخشی پیرامون جواد خیابانی صحبت و اعلام کرد؛ ” مصاحبه‌های زیادی از او دیدم و متوجه شدم برای خودش قانونی دارد که سوال شما سوال شماست و جواب من جواب من است. جواب من هیچ ربطی به سوال شما ندارد!” و در ادامه به برخی از جملات معروف خیابانی مانند انتخاب حشمت مهاجرانی از بین کی‌روش و برانکو اشاره کرد!

* در ادامه مراسم روزبه نعمت الهی ترانه معروف خودش در مورد ایران را اجرا کرد.

* کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان حدودا یک ساعت بعد از آغاز مراسم وارد سالن شد.

 

سید مناف هاشمی، سرپرست کاروان ایران در هانگژو در صحبت هایی اظهار داشت: نکته‌ای که در افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های آسیایی مشاهده کردم این بود که میزبان‌های واقعی شهرداران بودند و عمده بار روی دوش آنها. در اختتامیه نیز مشعل را شهردار هانگژو به شهردار ناگویا میزبان بعدی بازی‌ها تحویل داد.

وی با اشاره به عملکرد کاروان ایران گفت: موفقیت در هر رویدادی نشان از تلاش کشور، قهرمانان، مربیان، فدراسیون ها است. در المپیک پاریس هم امیدواریم حمایت ها وجود داشته باشد و سایر شهرداران نیز چنین مراسماتی را در شهرهای خود برگزار کنند.

سرپرست کاروان ایران در هانگژو در مورد حضور بانوان در بازی های آسیایی عنوان کرد: خانم های ما در شرایط نابرابر موفقیت هایی را کسب کردند و موفق شدند. کشورهایی مانند تایلند، چین و برخی کشورهای دیگر با ورزشکاران حدود ۸۰۰، ۹۰۰ ورزشکار حاضر شدند و ما فقط ۲۸۶ ورزشکار بودیم. با این حال بانوان ما رکورد زدند. اولین و آخرین مدال ما در بازی های آسیایی نیز بانوان کسب کردند.

هاشمی در خصوص تاریخ سازی برخی رشته ها عنوان کرد: برخی رشته ها تاریخ سازی کردند. هیچ کس فکر نمی‌کرد در شطرنج طلا بگیریم. در تنیس روی میز تاریخ سازی شد و بعد از برنز ایران آنطور که شنیدیم حدود ۱۳۰ میلیون شهروند چینی در سایت سفارت ایران کامنت گذاشتند و ابراز خوشحالی کردند.

ادامه دارد..





منبع: فارس