حقدادی: ژیمناستیک سهمیه بگیرد در المپیک هم موفق می‌شود
حقدادی: ژیمناستیک سهمیه بگیرد در المپیک هم موفق می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، عابد حقدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران درباره تاریخ‌سازی ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: این موفقیت را به جامعه ورزش کشور تبریک می‌گویم. قطعا برای کسب موفقیت‌ها در طول سال‌ها زحمت کشیده شده که تبلور آن را در بازی‌های آسیایی دیدیم. در ترامپولین هم مسئولان ورزش متوجه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، عابد حقدادی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران درباره تاریخ‌سازی ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی هانگژو، عنوان کرد: این موفقیت را به جامعه ورزش کشور تبریک می‌گویم. قطعا برای کسب موفقیت‌ها در طول سال‌ها زحمت کشیده شده که تبلور آن را در بازی‌های آسیایی دیدیم. در ترامپولین هم مسئولان ورزش متوجه شدند اگر به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شدیم حداقل نقره را می‌گرفتیم. 

رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: کهنی هم شانس مدال بود و چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌شود. بهترین نتیجه ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی رقم خورد و امیدواریم در مسابقات کسب سهمیه المپیک هم خوب ظاهر شوند. اگر سهمیه کسب شود مطمئن باشید در المپیک هم کسب مدال دور از دسترس نیست. 

وی در پاسخ به این سوال که خبرهایی شنیده می‌شود مبنی براینکه به خاطر ابطال انتخابات ورزشکاران نمی‌توانند لایسنس بگیرند و در کسب سهمیه شرکت کنند، تصریح کرد: این موضوع ارتباطی به شکایت ندارد. رأیی در شورای بدوی صادر شده و روال حقوقی خودش را دارد‌. وزارت ورزش هم قطعا تصمیم لازم را خواهد گرفت اما مطمئن هستم با درایت مسئولان ورزش کشور مشکلی نخواهد بود و بچه‌ها در این مسیر کار خودشان را ادامه خواهند داد. حالا باید ببینیم تصمیمات مسئولان ورزش کشور چه خواهد بود. 

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه نباید این مناقشات و اختلافات آسیبی به ورزشکار وارد کند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته آسیب‌های زیادی خوردیم که می‌توان به عدم حضور در جام جهانی ایروبیک و ترامپولین اشاره کرد. اگر در جام جهانی ترامپولین شرکت می‌کردیم همین می‌توانست ملاک حضور ما در بازی‌های آسیایی باشد. انشاالله با تدابیر اندیشیده شده اتفاقات ناگوار برای ژیمناستیک رخ نخواهد داد. ما هم به عنوان سرباز تابع هستیم اما همه باید کمک کنیم برنامه محوری در این فدراسیون شکل بگیرد. کارها در فدراسیون در حال انجام است تا تب و تاب ژیمناستیک در کشور بالا باشد و از حواشی دور شود. 

حقدادی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا نمی‌توانی رایزنی کنید تا مدال ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی طلا محسوب شود گفت: طلا که نمی‌شود ما این خواهش را داریم در پاداش ورزشکار ما این موضوع لحاظ شود. 

پایان پیام/





منبع: فارس