مناف هاشمی: توقع داریم انتخابات فدراسیون‌ها سر موقع برگزار شود
مناف هاشمی: توقع داریم انتخابات فدراسیون‌ها سر موقع برگزار شود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سید مناف هاشمی در حاشیه تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی در مورد جوایز گفت: از ابتدای ورود به کمیته ملی المپیک با توجه به سبقه ای که در شهرداری داشتم تفاهم نامه هایی را با شهرداری داشتیم و برای اولین بار کمک ۲۳ میلیاردی هم داشتند. در رویدادهای […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سید مناف هاشمی در حاشیه تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی در مورد جوایز گفت: از ابتدای ورود به کمیته ملی المپیک با توجه به سبقه ای که در شهرداری داشتم تفاهم نامه هایی را با شهرداری داشتیم و برای اولین بار کمک ۲۳ میلیاردی هم داشتند. در رویدادهای بین المللی نیز حمایت هایی را داشتند و برای این مدال آوران نیز پاداش در نظر گرفتند. ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون تومان برای طلا، نقره و برنز در نظر گرفتند و امیدواریم در استانداری ها هم کمک هایی صورت بگیرد. مسکن و اشتغال ورزشکاران یکی از وظایف کمیته و وزارت ورزش است و زمانی که در وزارت ورزش بودم مصوبه ای را آن زمان گرفتیم.

وی در مورد تشکیل جلسه ستاد عالی بازی های المپیک اظهاز داشت: رئیس کمیته و دبیرکل و همه همکاران خودمان را موظف می دانیم که در نزدیک ۹ ماه آینده باقی مانده با استفاده از روش‌های مختلف از طریق فدراسیون ها حمایت کنیم که سهمیه بگیرند و در المپیک هم نتیجه بگیرند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: رقابت واقعا سخت است و بیش از ۲۰۰ کشور در المپیک با هم رقابت می‌کنند. اولین جلسه در مورد نیازهای فدراسیون ها از جمله پشتیبانی و حمل و نقلی  بود. پس از کسب سهمیه نیز بسته خوبی را آماده کرده ایم که در جلسات هیات اجرایی خروجی آن را اعلام خواهم کرد.

وی در مورد اینکه برخی فدراسیون ها با سرپرست اداره می شوند، گفت: در ایران برگزاری انتخابات ها با کمیته ملی المپیک نیست. در جلسات خصوصی و عمومی با دوستان وزارت ورزش این توقع را داریم که انتخابات فدراسیون ها را سر موقع برگزار کند. در دوره قبل این مشکلات عمیق تر بود. الان هم شروع کار وزیر جدید است و به هرحال او تجربه خوبی در وزارت ورزش، آموزش و پرورش و کمیته ملی المپیک دارد و مسائل را بهتر از ما می داند، باید صبر کنیم. درخواست ما این است سرپرستی یا در فدراسیون ها نداشته باشیم یا با حداقل زمان باشد تا مشکلاتی از لحاظ مدیریتی برای ورزشکاران ما به وجود نیاید.

پایان پیام/





منبع: فارس