برای برد به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می رویم
برای برد به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می رویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آماده بازی با استقلال تاجیکستان هستیم و برای برد به زمین مسابقه می رویم.

 

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: از میزبانی خوب تیم استقلال و فدراسیون تاجیکستان تشکر می‌کنم، خوشحالم در این کشور هستیم و احساس غریبی نمی‌کنم. همان‌طور که می‌دانید با توجه به شرایط جدول، همه بازی‌های حساس، هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌ها حساسیت بیشتری خواهد داشت. فردا استقلال تاجیکستان می‌خواهد از میزبانی حداکثر استفاده را ببرد و ما هم به دنبال صعود هستیم.

او افزود: ما هم می‌خواهیم نتیجه بگیریم و بازی سختی مقابل استقلال تاجیکستان و هوادارانش داریم. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و بازیکنان آماده بازی هستند.

گل محمدی تصریح کرد: شرایط بی‌سابقه‌ای برای تیم به وجود آمده بود و بازیکنان زیادی سرماخوردگی دارند. باید منتظر بمانیم کدام بازیکنان آماده بازی هستند و ترکیب متفاوتی داریم. پرسپولیس اسم بزرگی دارد و ما برای پیروزی بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره  بازی روی چمن مصنوعی گفت: چمن تازه تعویض شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. یک جلسه تمرین داشتیم و امروز دومین جلسه تمرین است. نگرانی در مورد بازی روی چمن مصنوعی نداریم.

هنانوف: برای صعود باید برابر استقلال تاجیکستان پیروز شویم

وحدت هنانوف مدافع تیم فوتبال  پرسپولیس هم در این نشست خبری پیش گفت: تیم استقلال بسیار خوب است و خوب می‌دانم چه وضعیتی دارند. فردا بازی راحتی نداریم و بازی سختی خواهد بود. برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم و ۳ امتیاز بازی را نیاز داریم تا صعود کنیم.

او بیان کرد: خیلی خوشحال هستم مقابل هموطنان خود بازی می‌کنم، تمرینات خوبی داشتیم و آماده هستیم تا برنده بازی شویم و به ۳ امتیاز برسیم.

باشگاه خبرنگاران