حاشیه بازی نساجی و نوبهار| از وقفه ۹ دقیقه‌ای به خاطر VAR تا شعار علیه رحمتی
حاشیه بازی نساجی و نوبهار| از وقفه ۹ دقیقه‌ای به خاطر VAR تا شعار علیه رحمتی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۹ امشب در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار ازبکستان رفت. * استقبال هواداران نساجی از این مسابقه فوق‌العاده ضعیف بود به شکلی که در ابتدای بازی کمتر از ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. حدود ۱۰۰ هوادار خانم نیز در […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۹ امشب در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار ازبکستان رفت.

* استقبال هواداران نساجی از این مسابقه فوق‌العاده ضعیف بود به شکلی که در ابتدای بازی کمتر از ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند. حدود ۱۰۰ هوادار خانم نیز در طبقه دوم نشسته بودند.

* سعید الهویی، آنتونیو مانیکونه و دینکا آلین، از اعضای کادرفنی تیم ملی برای تماشای بازی در ورزشگاه بودند.

* یوسوکه آراکی، داور ژاپنی بازی برای ایجاد هماهنگی با اتاق VAR سوت شروع مسابقه را با ۹ دقیقه تاخیر به صدا درآورد.

* هواداران نساجی پس از لحظاتی سکوت ناشی از بهتی که به دلیل گل دقیقه ۷ ایگور گلبان دچار آن شده بودند، با شعار “باغیرت” به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی کشورمان پس از اقامه نماز خود وارد ورزشگاه شد و در کنار حدادیان و صادق درودگر، مدیرعامل نساجی نشست.

* مرصاد سیفی، بازیکن تیم ملی جوانان برای اولین بار در ترکیب اصلی نساجی برای یک بازی آسیایی قرار گرفت.

* پس از توقف بازی در دقیقه ۱۹، مهدی رحمتی در کنار زمین با وحید محمدزاده ، مهرداد عبدی، محمدرضا آزادی به صورت اختصاصی حرف زد.

* در دقیقه ۱۹ روی جا ماندن سعید غلامعلی بیگی و نفوذ اوستون اورونوف پشت مدافعان نساجی، گل دوم نوبهار به ثمر رسید تا رحمتی با چشمانی بهت زده دقایقی به بازیکن تیمش نگاه کند.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم نوبهار برخی هواداران این تیم شعار  “حیا کن، رها کن” علیه رحمتی سر دادند. در حالیکه این اتفاق در بازی با آلومینیوم اراک نیز برای این مربی رخ داده بود. هواداران  نساجی پیش از ورود رحمتی به رختکن بار دیگر علیه او شعار دادند.

 

 

* روی زمین افتادن محمدرضا عباسی پس از برخورد با جمشید اسکندروف در دقیقه ۲۶ سبب شد هواداران نساجی از داور درخواست بررسی از طریق VAR را داشته باشند.

* اعلام نشدن پنالتی روی اسماعیل بابایی در دقیقه ۳۷ سبب اعتراض شدید نیمکت‌نشین های نساجی شد اما بازهم داور ژاپنی تصمیم به استفاده نکردن از VAR گرفت.

* زمین خوردن جان میهارا، کمک داور اول بازی در دقیقه ۴۰ در زمان بالا بردن پرچم کرنر به سود نساجی با خنده حاضران در ورزشگاه همراه شد.

* نیمه اول بازی با برتری ۲ بر صفر تیم ازبکستانی تمام شد.

پایان پیام/





منبع: فارس