لازم نبود مسئول صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال بگوید مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال هنوز حل نشده چون آنهایی که باید بدانند، می‌دانستند که حل نشده. ما اصلاً انتظار نداریم دوستان ورزشگاه درست و حسابی بسازند یا چمن‌ها را درست کنند و یا مثلاً پول خارجی‌ها را بدهند تا در فیفا کلی پرونده مالی […]

- اتفاقی که فقط در فوتبال ایران می افتد/ مالک مشترک به پرسپولیس و استقلال پول نمی دهد

لازم نبود مسئول صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال بگوید مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال هنوز حل نشده چون آنهایی که باید بدانند، می‌دانستند که حل نشده. ما اصلاً انتظار نداریم دوستان ورزشگاه درست و حسابی بسازند یا چمن‌ها را درست کنند و یا مثلاً پول خارجی‌ها را بدهند تا در فیفا کلی پرونده مالی نداشته باشیم. همین مالکیت مشترک را درست کنند، راضی می‌شویم اما مسئله اینجاست که این کار ساده را هم نمی‌توانند انجام بدهند. کاری که صفر تا صد آن دست خودمان است و نیاز به نفوذ در AFC و فیفا نیست (نفوذی که نداشتیم، نداریم و نخواهیم داشت). 

چند ماهی می‌شود که مشکل مالکیت مشترک وجود دارد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، حضرات از حذف دوباره استقلال هم درس نگرفتند. اساساً درس گرفتن مال ما نیست. درس‌ها را بقیه می‌گیرند و ما فقط هر سال شاهد حذف تیم‌هایمان از آسیا هستیم. در این ماجرا فقط دو نکته جالب و عجیب وجود دارد؛ یکی صحبت‌های قربان‌زاده که حرف از بورس و خصوصی شدن و انضباط مالی می‌زد، از ذهن‌مان پاک نمی‌شود و دیگر اینکه واقعاً نمی‌دانیم علی خطیر بر چه اساسی ماهی یک‌بار مصاحبه می‌کند و می‌گوید اگر من باشم، استقلال از آسیا حذف نمی‌شود؟! شما اگر متوجه شدید، حتماً ما را هم در جریان بگذارید، راه دوری نمی‌رود.

منبع: خبـر ورزشی