به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که در برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم از کسانی که با موفقیت و تلاش پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند تشکر می‌کنم. همچنین از عزیزان وزارت ورزش، کمیته ملی […]

- مراسم امروز تقدیر از غیرت و بزرگی مدال‌آوران است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که در برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این مراسم از کسانی که با موفقیت و تلاش پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند تشکر می‌کنم. همچنین از عزیزان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و تمامی دست‌اندرکاران نیز تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: مراسم امروز تقدیر از غیرت، همت، بزرگی و اراده شماست و به طور قطع موفقیت مدال‌آوران حاصل زحمات شبانه روزی آنان بوده است. تقدیر از شما امکان الگوبرداری و جهت دهی به جوانان را فراهم می‌کند.

زاکانی همچنین به رقابت قهرمان شهر۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال گذشته نخستین دوره این رقابت‌ها با حضور ۶۰۰ هزار شهروند در ۱۶ رشته برگزار شد و در دومین سال این مسابقات تعداد نفرات به یک‌میلیون نفر در قالب ۲۰رشته (۱۰رشته مردان و زنان) رسیده است. امیدواریم بتوانیم در مسیر خدمت گام‌های بلندی برداریم و به زودی در خدمت کسانی که در بازی‌های پاراآسیایی افتخارآفرین بودند نیز خواهیم بود.

شهردار تهران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: امروز جهان شاهد نسل کشی است و این ایستادگی مردم مظلوم غزه قابل ستایش است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا