یکی از مهمترین سوالات خبرنگاران تاجیکستانی از سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی فردا درباره وضعیت مصدمان و همچنین سرماخورده‌های تیم پرسپولیس بود. خبرنگار شبکه ورزش کشور تاجیکستان در این باره از گل‌محمدی سوال کرد که چه بازیکنانی برای بازی مقابل استقلال این کشور شرایط همراهی تیم پرسپولیس را دارند که گل‌محمدی در واکنش به […]

- پاسخ زیرکانه گل‌محمدی به سؤال خبرنگار تاجیک/ چه کسی اخبار پرسپولیس را به شما داده است!

یکی از مهمترین سوالات خبرنگاران تاجیکستانی از سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی فردا درباره وضعیت مصدمان و همچنین سرماخورده‌های تیم پرسپولیس بود.

خبرنگار شبکه ورزش کشور تاجیکستان در این باره از گل‌محمدی سوال کرد که چه بازیکنانی برای بازی مقابل استقلال این کشور شرایط همراهی تیم پرسپولیس را دارند که گل‌محمدی در واکنش به این پرسش پاسخ زیرکانه ای داد.

گل‌محمدی ابتدا نسبت به چگونگی درز پیدا کردن این اخبار به بیرون از اردوگاه تیمش اظهار تعجب کرد و سپس گفت: «هیچ چیز تا فردا شب و قبل از بازی مقابل حریف مشخص نیست. باید تا آن زمان صبر کنیم و بهترین نفرات را به میدان بفرستیم».

ناگفته نماند؛ ظرف ۲۴ ساعت اخیر رسانه‌های تاجیکستانی به شدت درباره تیم پرسپولیس در حال انتشار خبر هستند و از این طریق سعی دارند به تیم نماینده کشورشان کمک کنند.

منبع: خبـر ورزشی