طبق اخبار رسیده از کاروان اعزامی تیم پرسپولیس به شهر دوشنبه – پایتخت کشور تاجیکستان – مشخص شد با هماهنگی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، همراه با اعضای این تیم و تعدادی از مسئولان باشگاه جمعی از مشوقین تیم پرسپولیس نیز در سفر سرخپوشان تهرانی به شهر دوشنبه، کاروان شاگردان یحیی گل محمدی را همراهی کرده‌اند. […]

- همراهان ویژه کاروان پرسپولیس هم به شهر دوشنبه رسیدند

طبق اخبار رسیده از کاروان اعزامی تیم پرسپولیس به شهر دوشنبه – پایتخت کشور تاجیکستان – مشخص شد با هماهنگی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، همراه با اعضای این تیم و تعدادی از مسئولان باشگاه جمعی از مشوقین تیم پرسپولیس نیز در سفر سرخپوشان تهرانی به شهر دوشنبه، کاروان شاگردان یحیی گل محمدی را همراهی کرده‌اند.

علاوه بر این، اعضای سفارت کشورمان در تاجیکستان و همچنین جمعی از ایرانیان مقیم این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر اعلام آمادگی برای حضور در ورزشگاه حمایت کامل خود از نماینده کشورمان در مصاف مقابل استقلال تاجیکستان را اعلام کرده‌اند.

ناگفته نماند؛ شب گذشته و در اولین شب پس از رسیدن کاروان پرسپولیس به شهر دوشنبه نیز گروهی از ایرانی‌ها به هتل محل اقامت پرسپولیس رفتند و تقاضای دیدار با بازیکنان این تیم را داشتند.

منبع: خبـر ورزشی