به گزارش زیرنویس از ایلام؛ موسی حاتمی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و در جهت آب‌رسانی مطلوب به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایلام،  انشعاب غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب به این شهرک توسط همکاران شناسایی و قطع گردید. وی افزود: این انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که علاوه دامن‌زدن به […]

به گزارش زیرنویس از ایلام؛ موسی حاتمی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و در جهت آب‌رسانی مطلوب به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایلام،  انشعاب غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب به این شهرک توسط همکاران شناسایی و قطع گردید.

وی افزود: این انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که علاوه دامن‌زدن به بر تشدید کم‌آبی‌ها، حقوق واحدهای تولیدی قانونمند را تضییع کرده و مشکلات تأمین آب را دامن می‌زند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایلام تصریح کرد: بر اساس ماده یک قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب، به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوط جرایمی برای متخلف در نظر گرفته شده است.

حاتمی در پایان تاکید کرد: رصد، شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مستمر انجام می‌شود./ت

کوثر موسوی/ایلام

منبع خبر: رکنـا