به گزارش زیرنویس، در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم آلمالیق ازبکستان رفت و در پایان شاگردان ژوزه مورایس به بردی تاریخی دست یافتند. قضاوت این دیدار را کیم جونگ هیوک از کره‌جنوبی برعهده داشت و حدود ۴ هزار هوادار سپاهان هم برد […]

به گزارش زیرنویس، در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم آلمالیق ازبکستان رفت و در پایان شاگردان ژوزه مورایس به بردی تاریخی دست یافتند.

قضاوت این دیدار را کیم جونگ هیوک از کره‌جنوبی برعهده داشت و حدود ۴ هزار هوادار سپاهان هم برد ارزشمند این تیم را از نزدیک تماشا کردند. نکته اینکه دیدار امشب سپاهان مقابل آلمالیق، اولین حضور بانوان هوادار سپاهان در ورزشگاه بود. آنها در بازی‌های گذشته سپاهان در اصفهان، موفق به حضور در ورزشگاه نقش جهان و تماشای بازی‌های این تیم نشده بودند.

کارت قرمز : کومیلوف (دقیقه ۶۶) از آلمالیق

 

شرح گل ها:

سپاهان (۱-۰): در دقیقه ۸ پرتاب اوت توسط میلاد زکی‌پور پس از تاثیری که مدافع آلمالیق روی آن گذاشت به فرشاد احمدزاده رسید و او با یک ضربه پای چپ گل اول مسابقه را ثبت کرد.

سپاهان (۲-۰): در دقیقه ۵۹ ارسال میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه با دخالت به موقع رضا اسدی و اثرگذاری هوشمندانه این بازیکن به گل دوم بازی برای طلای پوشان اصفهانی بدل شد.

سپاهان (۳-۰): در دقیقه ۶۰ محمد جواد حسین نژاد که در دقیقه ۵۵ موفق به ثبت گل دوم مسابقه شده بود ولی پس از بازبینی صحنه به دلیل آفساید گل او مردود اعلام شد، در دقیقه ۶۰ کار نیمه تمام خود را با حرکات تکنیکی چشم‌نواز در محوطه جریمه حریف ادامه داد و با یک شوت تماشایی که به مدافعین خورد و با دروازه وارد شد، کامل کرد.

سپاهان (۴-۰): در دقیقه ۶۳ طوفان طلای پوشان اصفهانی ادامه داشت و این بار آنها روی ارسال کرنر رامین رضاییان و ضربه سر رضا اسدی که مقابل تیرک دوم به محمد قربانی رسید، با یک بغل پای ساده توسط او به گل چهارم دست پیدا کردند.

سپاهان (۵-۰): در دقیقه ۷۰ و بلافاصله پس از سه تعویضی که مورایس در ترکیب تیم خود داشت، عیسی آل‌کثیر موثر ظاهر شد و با به اشتباه انداختن سنگربان تیم حریف سبب شد رضاییان پست محوطه جریمه توپ را به مالکیت خود درآورد و سپس با یک بغل پای دقیق گل پنجم را به نام خود ثبت کرد.

سپاهان (۶-۰): عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۷۸ و چند دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه خودش با حرکت تکنیکی موفق به گرفتن پنالتی شد و خودش هم این ضربه پنالتی را با پای راست به گل ششم تبدیل کرد.

سپاهان (۷-۰): در دقیقه ۸۱ شهریار مغانلو مهاجم طلایی پوشان اصفهانی که با پشت سر گذاشتن مصدومیتی چند هفته‌ای به ترکیب بازگشته بود، روی پاس عیسی آل‌کثیر با یک شوت پای راست که آرام بود و با اشتباه سنگربان آلمالیق همراه شد، گل هفتم نماینده ایران را وارد دروازه حریف ازبکستانی کرد.

سپاهان (۸-۰): در دقیقه ۸۷ پاس تماشایی برایان دابو آل کثیر را با کمک حسین نژاد در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم زهردار هم با یک بغل پای فنی گل هشتم مسابقه را وارد دروازه آلمالیق کرد.

سپاهان (۹-۰): در دقیقه ۳+۹۰ حسین نژاد به مانند گل اول خود در این مسابقه قدرت پا به توپ و مهارت تکنیکی‌اش را به رخ کشید و با یک ضربه پای چپ گل نهم را وارد دروازه نماینده ازبکستان کرد.

 

وداع زودهنگام نساجی با لیگ قهرمانان آسیا

گفتنی است از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه) نساجی دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. ایگور گُلبان (۷)، اوستون اورونوف (۲۱) و (۴۶) گل‌های میهمان را به ثمر رساندند. گل نساجی را هم محمدرضا آزادی (۶۸) وارد دروازه رقیب کرد.

با توجه به پیروزی ۲ بر صفر الهلال مقابل مومبای سیتی هند و همچنین امتیازات تیم‌های حاضر در گروه D شاگردان رحمتی با لیگ قهرمانان آسیا وداعی زودهنگام داشتند. نساجی اکنون در رده سوم گروه ایستاده با ۳ امتیاز از ۴ بازی عملاً شانسی برای صعود ندارد

منبع خبر: رکنـا