وداع تلخ نساجی با آسیا در شبی که به رحمتی حمله شد
وداع تلخ نساجی با آسیا در شبی که به رحمتی حمله شد

ایسنا نوشت: نساجی ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک نماینده ازبکستان به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده ازبکستان به پایان رسیده بود. با این […]

- وداع تلخ نساجی با آسیا در شبی که به رحمتی حمله شد

ایسنا نوشت: نساجی ایران امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان بود که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک نماینده ازبکستان به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده ازبکستان به پایان رسیده بود. با این نتیجه نوبهار ۱۰ امتیازی شد و نساجی ۳ امتیازی باقی ماند تا باتوجه به اختلاف ۷ امتیازی شاگردان رحمتی با رده دوم و دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی، نساجی در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ناکام بماند.

نساجی یک – نوبهار ۳

گل‌ها: محمدرضا آزادی در دقیقه ۶۸ برای نساجی و گلبان در دقیقه ۸ و اورانوف در دقیقه ۲۰ و ۴۸ برای نوبهار

کارت زرد: ایوانوویچ از نوبهار

کارت قرمز: –

ترکیب نساجی ایران: رشید مظاهری، امیر جان‌ملکی، مرصاد سیفی، وحید محمدزاده، اسماعیل بابایی، مهرداد عبدی، فرشید اسماعیلی (نونو، دقیقه ۵۳)، حسین زامهران (آریا برزگر، دقیقه ۶۴)، محمدرضا آزادی، محمدرضا عباسی، سعید غلام‌علی‌بیگی.

ترکیب نوبهار ازبکستان: یوسوپوف، ایوانوویچ، یولداشف، ایگور گلبان، میلویچ، اسماعیلف (عبدومانوپوف، دقیقه ۷۸)، بولتابوئف، جوکیچ، اورانوف، عبدخلیقوف (سبیرجانوف، دقیقه ۷۸).

در پایان این دیدار هواداران نساجی علیه مهدی رحمتی شعار دادند.

منبع: اطلاعات انلاین