مورایس: کیفیت فوتبال ایران را به کل دنیا نشان دادیم
مورایس: کیفیت فوتبال ایران را به کل دنیا نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این کیفیت فوتبال ایران بود که نه تنها به ایران بلکه به کل دنیا نشان دادیم.

به گزارش زیرنویس، ، ژوزه مورایس پس از برتری ۹ بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان، اظهار داشت: برد مهمی بود‌. به ویژه وقتی اینگونه بتوانید در لیگ قهرمانان آسیا برنده شوید. به بازیکنانم بابت این برد مهم تبریک می‌گویم. شب خوبی برای بازیکنان آلمالیق نبود و نتوانستند آنچه هستند نشان بدهند. امیدوارم در بازی بعدی بتوانند کیفیت خودشان را نشان بدهند زیرا کیفیت‌شان این نبود که امشب ارائه دادند. اطمینان دارم کیفیت‌شان خیلی بهتر است. از هواداران نساجی هم ممنون هستم که ماندند و تیم ما را تشویق کردند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: از هواداران عزیز سپاهان هم تشکر می‌کنم که مسافت زیادی را با مشکلات متعددی که شاید موجود بود به اینجا آمدند و نشان دادند در هر لحظه کنار ما هستند. در لحظاتی که حتی شرایط برای تیم ما ساده نبود، نشان دادند همبستگی خود را و نشان دادند کنار ما هستند. از بانوان عزیز نیز تشکر ویژه دارم که خیلی قابل احترام هستند. حضور آنها نیز خیلی مهم بود و انرژی مضاعفی به ما داد. یکی از دلایل برد امروز ما حضور بانوان و هواداران عزیزمان بود.

مورایس عنوان کرد: شروع خوبی در این بازی داشتیم و یک گل زدیم. پس از آن هم بلافاصله ۲ گل زدیم که توسط VAR رد شد اما از همان ابتدا قصد خود را نشان دادیم. خیلی زیبا است این لحظات با کیفیت را می‌بینیم. نیمه اول در شرایطی که یک بر صفر جلو بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. آلمالیق خیلی خوب دفاع کرد و سعی داشت به ما ضد حمله بزند. از تمرکز خیلی بالایی برخوردار بودند. به آنها تبریک می‌گویم که امشب نشان دادند واقعاً خوب هستند. این کیفیت فوتبال ایران بود که نه تنها به ایران بلکه به کل دنیا نشان دادیم.

 

منبع: فارس