عیسی آل‌کثیر پس از برد پرگل سپاهان مقابل آلمالیق، اظهارکرد: این برد را به هم تیمی‌هایم و هواداران تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کردم با ۹ گل برنده شویم، البته برای برد آمده بودیم. وی عنوان کرد: از حمایت هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم اما در شهر خودمان بازی نکردیم ولی هواداران این همه مسافت را […]

- واکنش آل‌کثیر به خط و نشان کشیدن برای پرسپولیس

عیسی آل‌کثیر پس از برد پرگل سپاهان مقابل آلمالیق، اظهارکرد: این برد را به هم تیمی‌هایم و هواداران تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کردم با ۹ گل برنده شویم، البته برای برد آمده بودیم.

وی عنوان کرد: از حمایت هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم اما در شهر خودمان بازی نکردیم ولی هواداران این همه مسافت را طی کردند و با حضور در آزادی از ما حمایت کردند.

این بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که با این برد به نظر می‌آید برای بازی با پرسپولیس خط و نشان کشیدید؟ گفت: سوال حاشیه‌ای نپرسید.

وی در پاسح به این سوال که آیا این برد فشار را از روی تیم سپاهان برداشت؟ بیان کرد: روی بازیکنان فشار نبود و ما کار خودمان را انجام می‌دادیم و اتفاقات از جای دیگر می افتاد. باختی هم که هفته گذشته متحمل شدیم یک اتفاق در فوتبال است. آن هم شاید تلنگر بود.

آل کثیر در واکنش به این سوال که به نظر می‌آید امسال حاشیه‌های سپاهان بیشتر شده است؟ عنوان کرد: من نمی‌دانم و بازیکن هستم و وظیفه دارم تمرین کنم و این سوال را باید از فرد دیگری بپرسید.

وی گفت: اتفاقی برای خانواده‌ام رخ داد و من نتوانستم پیش آن‌ها باشم، این موضوع را تحمل کردم تا تمرکزم روی بازی باشد. از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و گل‌هایی را که در این بازی زدم به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

منبع: خبـر ورزشی