به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در سخنانی آمار جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی که طی ۴۸ ساعت گذشته توسط مبارزان قسام منهدم شده است را اعلام کرد. ابوعبیده گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۷ جنگ‌افزار دشمن را به صورت کلی یا جزئی منهدم […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) در سخنانی آمار جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی که طی ۴۸ ساعت گذشته توسط مبارزان قسام منهدم شده است را اعلام کرد.

ابوعبیده گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۷ جنگ‌افزار دشمن را به صورت کلی یا جزئی منهدم کردیم.

سخنگوی نظامی گردان‌های قسام افزود: نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به داخل غزه نفوذ کرده‌اند را با خمپاره سنگین هدف قرار می‌دهیم. ما به صورت مستقیم با دشمن درگیر شده‌ایم.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف موضع نظامی «صوفا» خبر داد.

علاوه بر این گردان‌های ابو علی مصطفی نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح و خان یونس را با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قسام ۶ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قسام نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را که در یک ساختمان سنگر گرفته بودند با دو گلوله تی بی جی هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه السمونی و منطقه المقوسی شهر غزه با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار داده است.

منبع: مـهر