به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، مبارزان گردان‌های قسام در حال حاضر با ارتش رژیم صهیونیستی در دو محور شمال غرب و جنوب شهر غزه درگیر هستند و آن‌ها را با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار داده‌اند. گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) ۶ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، مبارزان گردان‌های قسام در حال حاضر با ارتش رژیم صهیونیستی در دو محور شمال غرب و جنوب شهر غزه درگیر هستند و آن‌ها را با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) ۶ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

علاوه بر این مبارزان گردان‌های قسام نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را که در یک ساختمان سنگر گرفته بودند با دو گلوله تی بی جی هدف قرار دادند.

تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی موضع نظامی «ایرز» نیز از سوی قسام با خمپاره هدف قرار داده شد.

همچنین گردان‌های قسام در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی تل‌آویو را موشک‌باران کرد.

منابع خبری از به گوش رسیدن صدای چند انفجار در تل‌آویو خبر دادند و اعلام کردند که در جریان این انفجارها آژیر هشدار فعال نشده است.

رسانه‌های عبری نیز از سقوط دو موشک در منطقه اشغالی «گوش دان» خبر دادند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه السمونی و منطقه المقوسی شهر غزه با ده‌ها گلوله خمپاره هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس تجمع جنگ‌افزارها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غرب موضع نظامی ایرز را با خمپاره هدف قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز گردان‌های قسام در واکنش به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مقر فرماندهی یگان غزه ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان نظامی «رعیم» را موشک‌باران کرد.

گردان‌های مقاومت ملی جبهه دموکراتیک نیز از حمله خمپاره‌ای به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی صوفا خبر داد.

منبع: مـهر