لیونل مسی در مصاحبه با فرانس فوتبال پس از به دست آوردن هشتمین توپ طلای دوران باشکوه حرفه‌ای خود گفت که همیشه آرزو داشت در بارسلونا بازنشسته شود اما این موضوع میسر نشد و حالا که به اینترمیامی پیوسته دیگر هرگز به اروپا بازنخواهد گشت. اما در مورد آینده‌اش پس از ترک فوتبال گفت: «زمانی […]

- زمان بازنشستگی لیونل مسی مشخص شد؟

لیونل مسی در مصاحبه با فرانس فوتبال پس از به دست آوردن هشتمین توپ طلای دوران باشکوه حرفه‌ای خود گفت که همیشه آرزو داشت در بارسلونا بازنشسته شود اما این موضوع میسر نشد و حالا که به اینترمیامی پیوسته دیگر هرگز به اروپا بازنخواهد گشت. اما در مورد آینده‌اش پس از ترک فوتبال گفت: «زمانی که فوتبال من تمام شود به بارسلونا برمی‌گردیم. آنجا خانه ماست و به آن عادت داریم و دوستانمان آنجا هستند. اما در حال حاضر هیچ ایده‌ای ندارم که قرار است چه کار کنم. هنوز به آن فکر نکرده‌ام و نمی‌خواهم فعلا فکرش را بکنم.»

او زمان دقیقی برای بازنشستگی از فوتبال اعلام نکرد اما اذعان داشت: «همیشه گفتم که به آینده فکر نمی‌کنم، روز به روز پیش می‌روم. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. نمی‌دانم تا چه مدت می‌توانم بازی کنم. آنقدر ادامه می‌دهم تا زمانی که احساس کنم دیگر نمی‌توانم و شرایط بدنی‌ام به من اجازه نمی‌دهد آنطور که دوست دارم بازی کنم. زمان مشخص خواهد کرد.»

لئو نسبت به حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ چندان خوشبینانه صحبت نکرد: «در آن زمان ۳۹ ساله می‌شوم و کمی سخت به نظر می‌رسد، اما باید صبر کنم تا ببینم از نظر فیزیکی چه احساسی خواهم داشت.»

مشروح مصاحبه مسی با فرانس فوتبال را اینجا بخوانید.

منبع: خبـر ورزشی