از جمله گلزنان تیم استقلال در بازی‌های اخیر این دو تیم آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی استقلالی‌هاست. بازیکن سیه چرده تیم استقلال در دیدار جام حذفی که در تاریخ بیست و دوم دی ماه سال گذشته برگزار شد توانست نقش اصلی در پیروزی دو بر یک استقلال را بازی کند. این دیدار که در پایان […]

- دو استقلالی در ۱۰ ماه گذشته ۵ گل به تراکتور زدند/ کدام آبی‌پوش مقابل تراکتور دبل کرد!

از جمله گلزنان تیم استقلال در بازی‌های اخیر این دو تیم آرتور کوین یامگا هافبک فرانسوی استقلالی‌هاست.

بازیکن سیه چرده تیم استقلال در دیدار جام حذفی که در تاریخ بیست و دوم دی ماه سال گذشته برگزار شد توانست نقش اصلی در پیروزی دو بر یک استقلال را بازی کند.

این دیدار که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل انجامید در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای دنبال شد که رضا اسدی روی پاسِ گل محمد آقاجان‌پور در دقیقه سوم وقت‌های اضافه (۹۳) موفق شد دروازه استقلال را باز کند. اما در دقیقه ۱۱۰ کوین یامگا از روی نقطه پنالتی اولین گل استقلال و گل مساوی بازی را به ثمر رساند.

این بازیکن در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم وقت‌های اضافه (۲+۱۲۰)باز هم از روی نقطه پنالتی گلزنی و دبل کرد و دومین گل خودش و گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند.

ناگفته نماند؛ در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر دو تیم نیز مهدی قایدی توانسته بود در دیدار هفته سی‌ام مقابل تراکتور که با نتیجه ۷ بر یک به سود استقلال به پایان رسید سه بار دروازه حریف تبریزی را باز کند تا همین دو بازیکن طی ۱۰ ماه ۵ بار به تراکتور گلزنی کرده باشند.

منبع: خبـر ورزشی