خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس
خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس

سپاهان در روز شکست الاتحاد عربستان مقابل نماینده عراق، حریف ازبک خود را گلباران کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سپاهان با ۹ گلی که وارد دروازه آلمالیق ازبکستان کرد جواب خوبی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و البته به نماینده عربستان هم پیام داد که فوتبال را باید در مستطیل سبز برنده شد نه در اتاق‌های انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و با تصمیمات سیاسی!

الاتحاد عربستان در عراق به تیمی باخت که سپاهان با همان تیم مساوی کرده بود و حالا شرایط طوری است که نماینده کشورمان می‌تواند حتی به پیروزی در جده مقابل الاتحاد فکر کند. فراموش نکنیم که بازی برگشت تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی عراق هم در تهران برگزار می‌شود و طبعاً اصفهانی‌ها شانس خوبی برای پیروزی در آن دیدار و حداقل دوم شدن در گروه دارند ضمن اینکه حالا شانس صدرنشینی سپاهان هم بیشتر از قبل شده است.

شاگردان مورایس با ۹ گلی که وارد دروازه نماینده ازبکستان کردند برای دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس هم خط و نشان کشیدند و حالا در اوج آمادگی روحی روانی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌روند.

سپاهان با این پیروزی باخت مقابل ملوان انزلی را هم تا حدی فراموش کرد و حالا کم کم برای بازی سرنوشت ساز و ۶ امتیازی مقابل پرسپولیس آماده می‌شود. پرسپولیسی که باید امروز دیدار برگشت خود را مقابل استقلال تاجیکستان برگزار کند و مسلماً کار راحتی مقابل سپاهان اصفهان در این شهر نخواهد داشت.

 

منبع: فارس