اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟
اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟

تبیان نوشت: بعد از کشتار بی‌سابقه مردم فلسطین و علیرغم سکوت به اصطلاح جامعه جهانی و کشورهای عربی اما هر روز که می‌گذرد فشار افکار عمومی در جهان به نفع فلسطینی‌ها و به ضرر اسرائیلی‌ها خواهد بود. تظاهرات کم‌نظیر مردم دنیا علیه رژیم اسرائیل در قاره‌های مختلف دنیا بیانگر این موضوع است. ایران از نظر […]

- اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟

تبیان نوشت: بعد از کشتار بی‌سابقه مردم فلسطین و علیرغم سکوت به اصطلاح جامعه جهانی و کشورهای عربی اما هر روز که می‌گذرد فشار افکار عمومی در جهان به نفع فلسطینی‌ها و به ضرر اسرائیلی‌ها خواهد بود. تظاهرات کم‌نظیر مردم دنیا علیه رژیم اسرائیل در قاره‌های مختلف دنیا بیانگر این موضوع است.

ایران از نظر مقررات بین المللی در صورتی که مورد حمله مستقیم اسرائیل قرار گیرد می‌تواند واکنش متقابل نشان دهد و اسرائیلی‌ها هم این مساله را به خوبی می‌دانند و به همین دلیل آنها هم مستقیم وارد درگیری با ایران نمی‌شوند.

اسرائیلی‌ها چون چنین چیزی را به خوبی می‌دانند به دنبال کشاندن ایران به جنگ هستند، اما خودشان هم خوب می‌دانند که از پس ایران بر نمی‌آیند و مجبور هستند پای آمریکا را نیز به میان بکشند.

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد آنوقت همه توجه‌ها به سمت جنگ ایران و آمریکا متمرکز می‌شود و نتانیاهو موفق می‌شود نقشه خود برای بیرون راندن فلسطینی‌ها از خاک و کاشانه خود را اعمال کند و علیرغم مخالف‌های کشورهای عربی مخصوصا مصر و اردن ولی وقتی که میلیون‌ها فلسطینی بروند به سمت مرزها امکان جلوگیری از ورود آنها نسبتا غیر ممکن خواهد بود.

البته اینکه نیروهای مقاومت، اسرائیلی‌ها را مشغول کنند تا فشار را از مردم غزه کم کنند امری بدیهی است. در پایان باید گفت ایران هم تا زمانی که خاک‌اش مورد حمله مستقیم قرار نگرفته باشد نیازی نمی‌بیند که خودش مستقیم وارد معرکه شود چون می‌داند مقاومت از پس اسرائیل بر می‌آیند.

منبع: اطلاعات انلاین