آبکناری: لیگ بسکتبال امسال جذاب خواهد بود
آبکناری: لیگ بسکتبال امسال جذاب خواهد بود

البرز آبکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد پیروزی تیم بسکتبال طبیعت مقابل مهرام در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه سختی بود و متاسفانه ما خوب شروع نکردیم و شوت هایمان وارد سبد نشد و یک مقدار طول کشید که بازی را در اختیار بگیریم. خوشبختانه رفته رفته بهتر شدیم و […]

البرز آبکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد پیروزی تیم بسکتبال طبیعت مقابل مهرام در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه سختی بود و متاسفانه ما خوب شروع نکردیم و شوت هایمان وارد سبد نشد و یک مقدار طول کشید که بازی را در اختیار بگیریم. خوشبختانه رفته رفته بهتر شدیم و در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم. مهرام هم تیم بسیار خوبی دارد و یک بازیکن پست ۵ جدید هم به خدمت گرفته بودند و شناخت چندانی از وی نداشتیم.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: تیم خوبی را در اختیار داریم، البته نیاز به زمان است که بیشتر هماهنگ شویم. خیلی دیر جمع شدیم و ۲ بازیکن ملی ما یعنی شهریان و علی اکبری به همراه ۲ بازیکن خارجی را دیر به ترکیب تیم اضافه شدند.

سرمربی طبیعت ادامه داد: سال اول حضورمان است، اما این تیم سال قبل با اقتدار قهرمان لیگ شد و خومشبختانه نگاه مسوولان باشگاه هم جدی است. اینطور نیست که فقط بیایند و در لیگ حضور داشته باشند.

آبکناری در مورد هدف گذاری این فصل عنوان کرد: ساختار خیلی خوبی داریم و نفراتی که جذب شده‌اند همه با تجربه هستند و سال ها در لیگ حضور داشته اند. خارجی‌ها هم کاملا به درد تیم ما می‌خورند و کمک می‌کنند. شانس این را داریم که در رده‌های بالا قرار بگیریم. دوست داریم جزو ۴ تیم برتر باشیم و در فینال هم بازی کنیم، اما باید دید مسیر چطور می‌شود.

آبکناری در مورد شرایط لیگ گفت: امسال تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند و رقابت سخت است. همه تیم ها هم خارجی دارند و در بازی تاثیرگذار هستند.فکر می کنم لیگ فراز و فرودهای زیادی داشته باشد و با یکی دو برد یا باخت، نمی‌توان امیدوار یا نا امید بود. در مجموع لیگ جذابی را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/





منبع: فارس