هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که استقلال در خط دفاعی مشکلاتی دارد که باید توسط کادر فنی برطرف شود گفت: به جز خط دفاع، در میانه میدان هم استقلال به یک هافبک خلاق و بازیساز نیاز دارد. آبی ها به یک مدافع با تجربه که بتواند با آرامش در قلب […]

هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که استقلال در خط دفاعی مشکلاتی دارد که باید توسط کادر فنی برطرف شود گفت: به جز خط دفاع، در میانه میدان هم استقلال به یک هافبک خلاق و بازیساز نیاز دارد. آبی ها به یک مدافع با تجربه که بتواند با آرامش در قلب دفاع استقلال بازی کند نیاز دارد. کادر فنی استقلال باید برای نیم فصل دوم حتما بازیکنان مورد نظر را به خدمت گرفته تا نقاط ضعفش را برطرف کند.

حیدری در مورد دعوای نکونام و گل محمدی و بیانیه نویسی دو باشگاه گفت: در هیچ کشور صاحب فوتبالی چنین اتفاقاتی را شاهد نخواهید بود. جای تأسف است که دو چهره سرشناس و محبوب فوتبال کشور اینطور یکدیگر را به باد انتقاد گرفته و به یکدیگر بی احترامی می کنند. آیا این انتقادها مشکلی از دو طرف حل خواهد کرد؟ هم نکونام و هم گل محمدی باید آرامش خود را حفظ کرده و تمرکزشان فقط در جهت موفقیت تیمشان باشد. این دعوا که در پایان هم با ریش سفیدی پیشکسوتان با آشتی به پایان خواهد رسید جز حاشیه سازی برای دو تیم چیز دیگری نخواهد داشت و دود این دعوا تنها به چشم بازیکنان و هواداران خواهد رفت.

وی در خصوص دیدار آینده استقلال برابر تراکتو تبریز تاکید کرد: شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و در تهران و با حمایت هواداران می تواند تراکتور را شکست دهد. از لحاظ فنی استقلال با توجه به نتایجی که بدست آورده می تواند برنده از زمین خارج شود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: البته تراکتور هم تیم دست و پا بسته آیی نخواهد بود. آنها شکل واقعی خود را پیدا کرده و می توانند برای استقلال دردسرساز شوند و در مجموع اعتقاد دارم چون هر دوتیم به سه امتیاز نیاز دارند این دیدار جذاب خواهد شد.

حیدری در پایان و در خصوص عملکرد گوستاوو بلانکو خاطر نشان کرد : انتقاد از این بازیکن زود است. البته عملکرد او نشان داده که شاید نتواند تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. او هنوز با شرایط فوتبال ما هماهنگ نشده و نیاز به زمان دارد. اما حتما توانایی داشته که نکونام اصرار به جذب او داشته است. بنابراین باید به او فرصت دهیم تا بتواند خودش را در استقلال نشان بدهد.

منبع: مـهر