جشن نیروی هوایی عراق در اربیل با پرچم فلسطین
جشن نیروی هوایی عراق در اربیل با پرچم فلسطین

به نقل از سایت الصباح عراق؛ تیم نیروی هوایی عراق در بازی شب گذشته موفق شد تیم الا تحاد عربستان را شکست دهد و در کورس صعود باقی بماند. بازیکنان تیم نیروی هوایی عراق بعد از سوت پایان بازی با پرچم فلسطین در زمین حاضر شدند و جشن پیروزی خود را با فلسطینیان سهیم شدند.علی […]

- جشن نیروی هوایی عراق در اربیل با پرچم فلسطین

به نقل از سایت الصباح عراق؛ تیم نیروی هوایی عراق در بازی شب گذشته موفق شد تیم الا تحاد عربستان را شکست دهد و در کورس صعود باقی بماند.

بازیکنان تیم نیروی هوایی عراق بعد از سوت پایان بازی با پرچم فلسطین در زمین حاضر شدند و جشن پیروزی خود را با فلسطینیان سهیم شدند.علی جاسم ۴۴ و مهند عبدالرحیم دو گل تیم فوتبال نیروی هوایی عراق را به ثمر رساندند.

شاگردان ایوب اودیشو در این بازی مهمان متمول خود را مبهوت کردند و در جمع مدعیان این گروه باقی ماندند.

در این گروه تیم الااتحاد عربستان با ۳ امتیاز انضباطی و ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های سپاهان ایران و نیرو هوایی عراق با ۷ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند.

دیدار تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی در ورزشگاه آزادی تا حدود زیادی چهره تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد و البته هر دو تیم یک دیدار دیگر هم در پیش رو دارند.

سپاهان که بازی رفت را به دلیل رای انضباطی ۳ بر صفر به تیم الاتحاد واگذار کرده بود باید در دیدار برگشت به مصاف این تیم در عربستان برود و تیم نیروی هوایی با تیم آلمالیق دیدار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران