سونامی به پشت درهای باشگاه صنعتی رسید؛ کدام مدیران برکنار می‌شوند؟
سونامی به پشت درهای باشگاه صنعتی رسید؛ کدام مدیران برکنار می‌شوند؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عملکرد عجیب یکی از باشگاههای صنعتی ایران در لیگ برتر فوتبال کشور تا امروز سبب شده تا سونامی بزرگی در راه این مجموعه قرار بگیرد. این باشگاه که پس از تغییرات روی نیمکت مربیگری خود افرادی را نیز در بدنه مدیریتی اش قرار داده بود با نتایجی که گرفته است هم […]

- سونامی به پشت درهای باشگاه صنعتی رسید؛ کدام مدیران برکنار می‌شوند؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عملکرد عجیب یکی از باشگاههای صنعتی ایران در لیگ برتر فوتبال کشور تا امروز سبب شده تا سونامی بزرگی در راه این مجموعه قرار بگیرد.

این باشگاه که پس از تغییرات روی نیمکت مربیگری خود افرادی را نیز در بدنه مدیریتی اش قرار داده بود با نتایجی که گرفته است هم ناراحتی مدیران ارشد کارخانه را سبب شده و هم خشم هواداران خود را.

درباره این باشگاه صحبت فراوان است اما آنچه امروز ثابت شده اینکه افرادی که چند ماه قبل به آن اضافه شدند کمترین تاثیرگذاری مثبتی را نداشته اند و حضورشان تنها بار مالی برای باشگاه به همراه داشته است.

در همین زمینه خبرنگار ما مطلع شد که قرار است ظرف روزهای آینده مدیریت این باشگاه و همچنین برخی افراد دیگر که پست هایی مهم را در اختیار دارند جای خود را به نفرات جدیدی بدهند.

ضمنا برای مسئولیت مدیرعاملی این مجموعه نیز با یکی دو چهره مطرح فوتبالی مذاکراتی صورت گرفته اما هنوز درباره یک نام مشخص جمع بندی صورت نگرفته است.

منبع: اطلاعات انلاین