به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت و موفق شد در ورزشگاه آزادی با ۹ گل این تیم را بدرقه کند. محمدجواد حسین نژاد هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان در این بازی دو گل برای زردپوشان اصفهانی به ثمر رساند و […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف آلمالیق ازبکستان رفت و موفق شد در ورزشگاه آزادی با ۹ گل این تیم را بدرقه کند. محمدجواد حسین نژاد هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان در این بازی دو گل برای زردپوشان اصفهانی به ثمر رساند و نقش پررنگی در پیروزی پرگل تیمش داشت. البته یک گل حسین نژاد در دقیقه ۵۵ با کمک VAR رد شد تا این بازیکن جوان نتواند در یک دیدار آسیایی برای تیم خود هت تریک کند.

حسین نژاد با عملکرد خوبی که از خود در این فصل از رقابت‌های داخلی و آسیایی نشان داده، توانسته نظر امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند و این بازیکن در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشته است.

تیم ملی فوتبال ایران باید از تاریخ ۲۱ بهمن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر شرکت کند و مسلماً با حضور تیم‌های قدرتمندی همچون ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و عربستان شاگردان قلعه نویی کار راحتی در این رقابت‌ها نخواهند داشت.

کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال معتقد هستند که ترکیب فعلی تیم ملی ایران پیر و مُسن است و باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان بالای ۳۰ سال در تیم ملی حضور دارند نمی‌توان برای آینده این تیم امیدوار بود. حسین نژاد متولد ۵ تیر ۱۳۸۲ است و با ۲۰ سال سن توانسته در بالاترین سطح فوتبالی کشور و آسیا برای سپاهان به میدان برود و درخشش داشته باشد.

احمد نورالهی و سعید عزت اللهی در پست حسین نژاد حضور دارند و تقریباً جز بازیکنان ثابت اردوهای تیم ملی هستند. آمادگی خوب حسین نژاد و حتی علیرضا علیزاده (هافبک گل گهر سیرجان) که در مقطعی به اردوی تیم ملی دعوت شد می‌تواند خبر خوب و دردسری شیرین برای سرمربی تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها باشد. قلعه نویی با داشتن چنین بازیکنان باتجربه ای می‌تواند به درخشش تیم خود در رقابت‌های آسیایی امیدوارم باشد.

منبع: مـهر