اسپانیا در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان با شکست ۱-۰ انگلیس برای اولین بار قهرمان جهان شد. متأسفانه پیروزی تیم به دلیل رفتار ناشایستی که لوئیس روبیالس با جنی ارموسو داشت به حاشیه کشیده شد. این اتفاق در نهایت منجر به استعفای روبیالس از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد و پرونده‌های کیفری علیه او همچنان در […]

- پس از آن اتفاق در جشن قهرمانی تهدید هم شدم!/ از روان‌درمانگر کمک گرفتم

اسپانیا در فینال جام‌جهانی ۲۰۲۳ زنان با شکست ۱-۰ انگلیس برای اولین بار قهرمان جهان شد. متأسفانه پیروزی تیم به دلیل رفتار ناشایستی که لوئیس روبیالس با جنی ارموسو داشت به حاشیه کشیده شد. این اتفاق در نهایت منجر به استعفای روبیالس از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شد و پرونده‌های کیفری علیه او همچنان در جریان است.

ارموسو که در تمام این مدت ساکت بوده در مصاحبه با مجله جی‌کیو سکوت خود را شکست. ستاره لاروخا فاش کرد: «من حتی تهدید هم می‌شدم، و هرگز نمی‌توان به چنین چیزی عادت کرد. من مجبور شدم عواقب کاری را تحمل کنم که مقصرش نبودم، آن کار را انتخاب نکرده بودم یا از قبل برایش برنامه‌ریزی نکرده بودم.»

ارموسو اعتراف کرد که روزهای فوق‌العاده سختی را از آن زمان گذرانده و برای مقابله با آن به سراغ روان‌درمانی رفته است: «اینکه باید آن را بارها و بارها تعریف می‌کردم خیلی به من آسیب وارد کرد، اما می‌دانم که باید به نحوی این موضوع را رها می‌کردم. این چند هفته بسیار سخت بود. به لطف روانشناسم، احساس قدرت می‌کنم و به ترک فوتبال فکر نمی‌کنم.»

ارموسو در طول این مدت فوق‌العاده شجاع بوده و از آن زمان به تیم ملی اسپانیا بازگشته است. او آماده است تا چهره تغییر در فوتبال اسپانیا باشد، چیزی که مدتهاست مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی