به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جلسه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل شرکت چینی IPPR در ساختمان مرکزی وزارت ورزش برگزار شد. در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران و شرکت IPPR در زمینه مشاوره در طراحی و ساخت مجموعه ورزشی و فرهنگی […]

- تفاهم‌نامه ایران و چین برای طراحی و ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران امضا شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جلسه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با مدیرعامل شرکت چینی IPPR در ساختمان مرکزی وزارت ورزش برگزار شد.

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران و شرکت IPPR در زمینه مشاوره در طراحی و ساخت مجموعه ورزشی و فرهنگی در تهران به امضای طرف‌های ایرانی و چینی رسید و مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، این تفاهم‌نامه را امضا کرد.

دو ماه قبل و در روز ۲۰ شهریور ماه بود که آیت‌الله رئیسی در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، دستور داد «ورزشگاه آبرومند و در شأن و منزلت قهرمانان ملی» در تهران احداث شود. حالا با امضای تفاهم‌نامه میان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و شرکت IPPR، این کار وارد مرحله جدیدتری شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا