به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم‌نامه طراحی و ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران اظهار داشت: اظهار خوشحالی می‌کنم که امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه میان شرکت توسعه با شرکت چینی هستیم و کار وارد مرحله مشاوره، طراحی و ساخت پروژه می‌شود. مجموعه ورزشی […]

- ورزشگاه جدید باید پاسخگوی برگزاری تمامی رویداد‌های ورزشی باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم‌نامه طراحی و ساخت مجموعه ورزشی جدید در تهران اظهار داشت: اظهار خوشحالی می‌کنم که امروز شاهد امضای تفاهم‌نامه میان شرکت توسعه با شرکت چینی هستیم و کار وارد مرحله مشاوره، طراحی و ساخت پروژه می‌شود. مجموعه ورزشی و فرهنگی که بتواند تمام خواسته‌های ما را در برگزاری رویداد‌های ورزشی در همه رشته‌ها پاسخگو باشد. البته این خواسته‌ها در جلسه ماه قبل مورد بحث قرار گرفته و به آن‌ها اشاره شده است.

وی افزود: ساخت این مجموعه فرهنگی ورزشی که یک مجموعه بین‌المللی است، برای کشور ما حائز اهمیت است چرا که رئیس جمهور دستور ساخت این مجموعه بین‌المللی را صادر کرده است. مردم ما خیلی خوشحال هستند از اینکه این مجموعه قرار است کار ساخت آن شروع شود. در مدت زمان مشخص و در فاز‌های مشخص این پروژه به بهره برداری می‌رسد و گزارش‌های لازم را به رئیس جمهور و همچنین مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا