پرسپولیس ۱- ۰ استقلال تاجیکستان/ شاگردان یحیی به دنبال سومین برد آسیایی
پرسپولیس ۱- ۰ استقلال تاجیکستان/ شاگردان یحیی به دنبال سومین برد آسیایی

شاگردان گل‌محمدی در تلاش برای کسب سومین پیروزی متوالی در آسیا مقابل تیم استقلال تاجیکستان هستند.

 

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی سعی در سومین برد متوالی در آسیا دارند تا شانس‌شان برای صعود و حتی صدرنشینی در گروه E را بالاتر ببرند و با روحیه بهتر به استقبال بازی‌های برگشت مقابل النصر و الدحیل بروند.

داور مسابقه: احمد العلی (کویت) / کمک‌ها: عبدالهادی العنزی و احمد صادق/ داور و کمک داور VAR: عبدالله الکندری و هاشم آل ابراهیم.

ترکیب استقلال تاجیکستان:
رستم یتیموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، ایوان نووسلیچ، علیشهر جلیلوف، تابرزی داولاتمیر اسلاموف، دنیس بگانوویچ، احسان پنشنبه، احمدونی کمالوف، رومیش جلیلوف و سنین سبایی
سرمربی: ایگور چرفنچکو

ترکیب پرسپولیس ایران:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحدت حنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و نبیل باهویی.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل

استقلال تاجیکستان صفر – پرسپولیس یک (دقیقه ۲۹: مهدی ترابی):

ضربه ایستگاهی به دست آمده در پشت محوطه جریمه پرسپولیس را مهدی ترابی با یک شوت استثنایی و فنی از روی دیوار دفاعی بازیکنان حریف عبور داد و به کنج دروازه استقلال تاجیکستان فرستاد تا در شرایطی که گلر تماشاگر بود، گل اول پرسپولیس به ثمر برسد.

لحظات حساس:

دقیقه ۵: فرار نبیل باهویی از سمت راست محوطه جریمه استقلال تاجیکستان و پاس در عرض این مهاجم پرسپولیس پس از برخورد به مدافع حریف و تیرک عمودی دروازه با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۶: ارسال توپ سروش رفیعی از کرنر سمت راست زمین در یک رفت و برگشت مقابل پای علی نعمتی افتاد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع استقلال تاجیکستان دوباره به کرنر رفت.

دقیقه ۱۴: وحدت حنانوف پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از چرخش و شوت روی پای تماشایی به دنبال گلزنی بود، اما یتیموف به خوبی توپ را برگشت داد.

دقیقه ۲۳: موقعیت جدی برای پرسپولیس در محوطه جریمه استقلال تاجیکستان به دست آمد که توپ دفع شد.

باشگاه خبرنگاران