دو مربی استقلال محروم هستند!
دو مربی استقلال محروم هستند!

استقلال در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که به احتمال فراوان دو مربی خودش را همراه نخواهد داشت.

 

به گزارش زیرنویس، شرایط استقلال به گونه‌ای است که قضیه سقف بودجه برایش دردسر بزرگی به وجود آورده است. قطعاً فراموش نکرده‌اید گوستاوو بلانکو با چه ماجراهایی توانست قراردادش را ثبت کند اما هنوز این مشکل بابت گرفتن کارت ۲ مربی آبی پوشان به قوت خودش باقی مانده است.

در رابطه با مهدی هاشمی‌نسب قبلاً اطلاع رسانی کرده بودیم ولی نکته اینجاست که علاوه بر او، یک مربی دیگر استقلال نیز دقیقاً همین مشکل را دارد. طبق خبرهای رسیده، یوسو سسما مربی اسپانیایی بدنساز استقلال نیز نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند و بازی‌ها را از روی سکوها تماشا می‌کند چون هنوز برایش کارت صادر نشده و مشکل او هم دقیقاً همین قضیه سقف بودجه است.

یوسو با استقلال قرارداد دارد و دستمزدش را از این باشگاه می‌گیرد. او در تمرینات هم حضوری فعال داشته و فرم بدنسازی کار کاملاً زیر نظر او و با هماهنگی جواد نکونام جلو می‌رود اما هنوز برایش کارت صادر نشده و اگر داستان به همین شکل باقی بماند، او به همراه مهدی هاشمی نسب شنبه هفته آینده نمی‌توانند روی نیمکت استقلال بنشینند و یا باید داستان به شکلی رفاقتی حل شود یا اینکه هر دو نفر از روی سکوها کار را دنبال کنند و فقط بین دو نیمه راهی رختکن شوند.

منبع: خبـر ورزشی