سپاهان در یک بازی یک‌طرفه با ۹ گل آلمالیق ازبکستان را شکست داد، نتیجه‌ای عجیب که حتی خود سپاهانی ها هم پیشبینی آن را نمی‌کردند. هنگام ثبت یکی از گل‌های سپاهان اما اتفاق غیرعادی رخ داد و رامین رضاییان حرکت عجیب و غریبی انجام داد. رامین که یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده […]

- حرکت عجیب رامین رضاییان در دیدار سپاهان مقابل حریف ازبکستانی

سپاهان در یک بازی یک‌طرفه با ۹ گل آلمالیق ازبکستان را شکست داد، نتیجه‌ای عجیب که حتی خود سپاهانی ها هم پیشبینی آن را نمی‌کردند.

هنگام ثبت یکی از گل‌های سپاهان اما اتفاق غیرعادی رخ داد و رامین رضاییان حرکت عجیب و غریبی انجام داد. رامین که یکی از بهترین‌های تیمش در این فصل بوده و در بازی دیروز هم یکی از گلزنان تیمش بوده، وقتی محمدجواد حسین‌نژاد ستاره جوان سپاهانی‌ها چند بازیکن حریف را جا گذاشت و به داخل محوطه جریمه آلمالیق رفت، از او درخواست توپ کرد و چند بار با صدا زدن هم‌تیمی‌اش از او خواست تا رضاییان را در سمت مقابل ببیند و به او پاس بدهد.

رامین هم وقتی دید خبری از پاس نیست به شدت عصبانی شد و پشت به دروازه حریف مشغول خالی کردن عصبانیتش شد و با مشت به زمین می‌کوبید. در همین حین که رضاییان مشغول داد و فریاد بود، حسین‌نژاد یک گل دیدنی به ثمر رساند و توپ را وارد دروازه آلمالیق کرد. رضاییان هم که پشت به دروازه بود، اصلا صحنه به ثمر رسیدن گل تیمش را ندید و لحظاتی بعد متوجه شد که گل به ثمر رسیده است.

منبع: خبـر ورزشی