لیگ قهرمانان آسیا| برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان
لیگ قهرمانان آسیا| برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در شهر دوشنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. داور: احمد العلی کمک داوران: عبدالهادی العنزی و احمد صادق  کارت زرد: گئورگی گولیسانی( […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در شهر دوشنبه به مصاف تیم استقلال تاجیکستان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

داور: احمد العلی

کمک داوران: عبدالهادی العنزی و احمد صادق 

کارت زرد: گئورگی گولیسانی( پرسپولیس) علیشهر جلیلوف، قوربانوف ( استقلال تاجیکستان) 

کارت قرمز: –

گل: مهدی ترابی( دقیقه ۲۷) برای پرسپولیس

ترکیب تیم استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، ایوان نووسلیچ، علیشهر جلیلوف، تابرزی داولاتمیر اسلاموف، دنیس بگانوویچ، احسان پنشنبه، احمدونی کمالوف، رومیش جلیلوف و سنین سبایی

سرمربی: ایگور چرفنچکو

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحدت حنانوف، علی نعمتی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و نبیل باهویی.

سرمربی: یحیی گل محمدی

دقایق مهم بازی:

دقیقه ۵

نفوذ باهویی یک فرصت گلزنی برای پرسپولیس ایجاد کرد و توپ با پای مدافعان تاجیکستان توپ به تیرک دروازه استقلال هم اصابت کند.

دقیقه ۱۵:

شوت هنانوف از داخل محوطه جریمه را استقلال تاجیکستان دفع کرد.

دقیقه ۲۷:

ضربه کاشته پرسپولیس از پشت محوطه جریمه را مهدی ترابی به زیبایی وارد دروازه استقلال تاجیکستان کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند. (اینجا ببینید)

دقیقه ۳۴:

مهاجم استقلال تاجیکستان با بیرانوند در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه بان پرسپولیس یک لحظه جا ماند ولی خیلی سریع خود را به درون دروازه برگشت و شوت مهاجم اسقلال را با یک واکنش خوب دفع کرد.

دقیقه ۳۶:

ترابی در ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد ولی شوت او به کنار دروازه استقلال تاجیکستان برخورد کرد. 

دقیقه ۳۸:

شوت جلیل اف بعد از برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد که این ضربه کرنر تبدیل به یک ضدحمله برای پرسپولیس شد اما سرخپوشان قدر این موقعیت را ندانستند تا دوباره استقلال تاجیکستان صاحب موقعیت گلزنی شود و شوت بازیکن استقلال را بیرانوند مهار کرد. 

پایان پیام/





منبع: فارس