به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در هفته چهارم امشب با انجام ۸ بازی در گروه‌های چهارم تا هشتم دنبال می‌شود که در مهم‌ترین این دیدار‌ها در گروه ششم مسابقات تیم‌های آث میلان – پاری سن ژرمن و دورتموند – نیوکاسل به مصاف یکدیگر می‌روند، این دیدار‌ها شاید مهم‌ترین […]

- کار آسان منچستر سیتی و بارسلونا برای تثبیت صعود / طارمی در اندیشه فرار از بحران

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در هفته چهارم امشب با انجام ۸ بازی در گروه‌های چهارم تا هشتم دنبال می‌شود که در مهم‌ترین این دیدار‌ها در گروه ششم مسابقات تیم‌های آث میلان – پاری سن ژرمن و دورتموند – نیوکاسل به مصاف یکدیگر می‌روند، این دیدار‌ها شاید مهم‌ترین دیدار‌های امشب باشند.

گروه پنجم

اتلتیکو مادرید – سلتیک و لاتزیو – فاینورد ۲ دیدار امشب این گروه را برگزار می‌کنند، شاگردان دیگو سیمئونه با ۵ امتیاز تیم دوم گروه هستند و یاران علیرضا جهانبخش با ۶ امتیاز در صدر گروه قرار دارند، اتلتیکو برای تثبیت جایگاهش باید امشب برنده باشد و سلتیک هم برای زنده ماندن حداقل امید هایش برای لیگ اروپا باید از این دیدار امتیاز بگیرد.  

بازی لاتزیو و فاینورد، اما بدون شک مهم‌ترین دیدار گروه خواهد بود چرا که هر ۲ تیم در لیگ‌های داخلیشان شرایط خوبی و تثبیت شده‌ای دارند و در لیگ قهرمانان هم اختلاف ۲ امتیازی دارند، یعنی اگر لاتزیو برنده بازی باشد می‌تواند حتی صدرنشینت گروه هم باشد و اگر فاینورد برنده باشد گام بلندی برای صعود بر می‌دارد.

هر ۲ دیدار امشب این گروه از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

گروه ششم

در مصاف میلان و پاری سن ژرمن جدا از پرآوره بودن نام ها،   ۲ تیم وضعیت جالبی هم در گروه دارند چرا که پاری سن ژرمن با ۶ امتیاز صدرنشین است و برای تثبیت جایگاهش به برد در این دیدار نیاز دارد و آث میلان هم با ۲ امتیاز قعر نشین است و برای زنده ماندن امید صعودش باید برنده این بازی باشد. استفانو پیولی که در چند وقت گذشته نتوانسته با میلان نتیجه بگیرد در صورت شکست احتمالی در دیدار امشب و احتمال حذف از لیگ قهرمانان در خطر اخراج قرار می‌گیرد.  

در دیگر دیدار هم شاهد دیگر مصاف جذاب لیگ قهرمانان خواهیم بود، نیوکاسل که این روز‌ها در انگلیس می‌درخشد با دورتموندی مصاف می‌کند که در آخرین مصافش برابر بایرن مونیخ در بوندس لیگا شکست خورده است. شرایط خاص این بازی جدا از نام‌ها و شرایط دیگر به دلیل هم امتیاز بودن ۲ تیم خاص‌تر هم است، چرا که برنده دیدار امشب به احتمال بسیار زیاد یکی از صعود کنندگان به دور حذفی باشد.  

دورتموند و نیوکاسل از ساعت ۲۱ و ۱۵ با هم بازی می‌کنند و پاری سن ژرمن و میلان هم ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه هفتم 

منچستر سیتی در این گروه با ۳ برد در ۳ دیدار گذشته صدرنشین است، آن‌ها امشب در خانه از سخت‌ترین رقیبشان یعنی لایپزیش پذیرایی می‌کنند و در صورتی که برنده بازی باشند به اولین تیم راه یافته به دور حذفی تبدیل می‌شوند. با این حال کار آن‌ها خیلی آسان نیست چرا که رقیب آلمانیشان هم حال و روز خوبی دارد و با ۶ امتیاز در تعقیب شاگردان گواردیولاست.

در دیگر دیدار این گروه هم ستاره سرخ بلگراد و یانگ بویز سوئیس با هم بازی می‌کنند، دیداری که برای ۲ تیم بسیار اهمیت دارد و تنها ۳ امتیاز مسابقه برای هر کدام می‌تواند امیدهایشان برای ادامه راه را زنده نگه دارد. ۲ تیم یک امتیازی هستند و این امتیاز هم از تساوی در دیدار رفت گذشته شان به دست آمده است.

هر ۲ دیدار این گروه امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.  

گروه هشتم

بارسلونا صدرنشین دیگر  تیمی است که امشب می‌تواند جشن صعود بگیرد، آن‌ها که در ۳ دیدار قبلی برنده بودند در صورتی که امشب شاختار را شکست دهند با ۱۲ امتیاز صعودشان به دور بعدی را قطعی می‌کنند، این دیدار البته شرایط خاصی دارد چرا که به دلیل تهدید تروریستی با تمهیدات ویژه‌ای برگزار می‌شود، دیدار ۲ تیم از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

در دیگر دیدار این گروه هم پورتو با مهدی طارمی به مصاف آنتورپ بلژیک می‌رود، شاگردان کونسنسیائو که در این گروه ۶ امتیازی هستند می‌توانند با برد در این دیدار گام محکمی برای صعود بردارند، این دیدار همچنین می‌تواند فرصت طلایی برای مهدی طارمی باشد تا با نمایشی درخشان روز‌های بدش را به فراموشی بسپارد.

این دیدار از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: ایسـنا