۷ امتیاز برای صعود کافی نیست/ نصف تیم پرسپولیس در رختخواب بودند
۷ امتیاز برای صعود کافی نیست/ نصف تیم پرسپولیس در رختخواب بودند

گئورگی گولسیانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  بازی خیلی سختی بود، چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم، اما چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. اهمیت زیادی برای […]

- ۷ امتیاز برای صعود کافی نیست/ نصف تیم پرسپولیس در رختخواب بودند

گئورگی گولسیانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:  بازی خیلی سختی بود، چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم، اما چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. اهمیت زیادی برای ما داشت که این بازی را ببریم، اما در سه بازی گذشته ما گل‌هایی دریافت کردیم که در فوتبال رخ می‌دهد.

او افزود: باید تلاش کنیم که در فاز تهاجمی بهتر شویم که بیشتر گل بزنیم. هفت امتیازی هستیم و این برای صعود کافی نیست. ما بهترینمان را برای بازی با النصر و الدحیل می‌گذاریم، اما اکنون برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و آن‌ها می‌توانند هر حریفی را شکست دهند.

بازیکن پرسپولیس درباره شیوع بیماری در اردوی این تیم پیش از مصاف با استقلال گفت: این زندگی است و رخ می‌دهد. حدود ۱۰ بازیکن ما مریض شده بودند و ویروس در تیم ما شیوع پیدا کرده بودند. نصف تیم ما در رختخواب بودند و نصف تیم در حال تمرین. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

گولسیانی در پاسخ به این سوال که چقدر برای پرسپولیس شانس صعود قائل است، بیان کرد: ما هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی شانس صعود داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیس هستیم و بار‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم.

او درباره مصدومیتش گفت: من امیدوارم که مصدومیت خاصی نداشته باشم. من با درد در بازی ادامه دادم، چون وقتی در زمین هستم، نمی‌خواهم خارج شوم.

بازیکن پرسپولیس در پایان گفت: ما باید همه حریفان را آنالیز کنیم و این کار را می‌کنیم. این نتایج در فوتبال رخ می‌دهد و نگران آن نیستیم.

باشگاه خبرنگاران