وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد: لبنان را هم از بین می‌بریم!
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد: لبنان را هم از بین می‌بریم!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: از بین بردن السنوار و سایر فرماندهان حماس یکی از اهداف ما در این جنگ است.

 

به گزارش زیرنویس، ایسنا نوشت: یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد:‌ یحیی السنوار، مسئول حماس در نوار غزه نخستین مسئول حمله هفتم اکتبر است. هدف ما افراد خرابکار حماس در غزه به ویژه تاسیسات و فرماندهان است. از بین بردن السنوار و سایر فرماندهان حماس یکی از اهداف ما در این جنگ است.

وی افزود: ما برای تحقق هدفمان و انجام ماموریت مصمم هستیم و هدف ما از بین بردن حماس و توانمندی‌های آن و رسیدن به فرماندهان و مبارزانشان است. ما برای تحقق هدفمان با از بین بردن حماس و بازگرداندن اسیران و تغییر وضعیت در غزه مبارزه خواهیم کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما در حال پیشرفت از شمال و جنوب تا قلب شهر غزه هستیم و داخل مناطق مسکونی مبارزه می‌کنیم. آتش بس بنا به دلایل انسانی باید در وهله نخست به خاطر ربوده شدگان باشد.

گالانت گفت: ما در غزه قویاً در حال جنگ هستیم و نیروهای ما همچنین در مقابل لبنان حضور دارند و نیروی هوایی ما در بالاترین سطح آمادگی است. ما هزاران نیروی نظامی و ذخیره در کرانه باختری برای برخورد با هر رویارویی داریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: فشارها بر ما بیشتر خواهد شد و تصمیمات دشواری از سوی فرماندهی را می‌طلبد اما ما نبردی را که بر ما تحمیل شده است، متوقف نخواهیم کرد.

گالانت گفت: ما نیتی برای ورود جنگ با حزب الله نداریم و اگر نصر الله مرتکب اشتباهی شود، لبنان را از بین خواهد برد.

منبع: اطلاعات انلاین