پی اس جی و دوناروما دست خالی میلان را ترک کردند/ پیروزی منچسترسیتی و اتلتیکو مقابل حریفان
پی اس جی و دوناروما دست خالی میلان را ترک کردند/ پیروزی منچسترسیتی و اتلتیکو مقابل حریفان

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، چند دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. نیمه اول این مسابقه بسیار سریع و هیجان انگیر دنبال شد و […]

- پی اس جی و دوناروما دست خالی میلان را ترک کردند/ پیروزی منچسترسیتی و اتلتیکو مقابل حریفان

در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، چند دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان پاری سن ژرمن بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

نیمه اول این مسابقه بسیار سریع و هیجان انگیر دنبال شد و میلان اشکرینیار مدافع سابق تیم اینتر در دقیقه ۹ موفق شد پاری سن ژرمن را پیش بیندازد، اما میلان خیلی زود به بازی برگشت و در دقیقه ۱۲ روی یک ضد حمله و روی دفع ناقص دوناروما، رافائل لیائو موفق شد دروازه هم تیمی سابقش را باز کند و بازی مساوی شد. در دقیقه ۵۰ و در ابتدای نیمه دوم اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلان توانست کار نیمه تمامش روی گل اول را تکمیل کند و میزبان را پیش اندازد.

حملات پاریسی‌ها در ادامه نتیجه نداشت و میلان توانست اولین بردش را در این گروه کسب کند.

نکته جالب استقبال بد هواداران میلان از دوناروما دروازه بان سابقشان بود که چند سال قبل با ترک میلان به پاری سن ژرمن رفت و هواداران میلان با دلار‌های تقلبی که به سمت او پرتاب کردند، به استقبال دروازه بان تیم ملی ایتالیا رفتند.

با این نتیجه میلان پنج امتیازی شد و به رتبه سوم گروه مرگ صعود کرد. پاری سن ژرمن با شش امتیاز در رتبه دوم است. دورتموند با هفت امتیاز صدرنشین این گروه بسیار پیچیده است و نیوکاسل با چهار امتیاز چهارم است.

در سایر بازیها، در گروه E اتلتیکو مادرید با شش گل مهمانش سلتیک را از پیش رو برداشت. گریزمن (۲ بار) موراتا (۲ بار)، لینو و نیگوئز گلزنان روخی بلانکوس را به ثمر رساندند.  

در دیگر بازی این گروه لاتزیو با تک گل ایموبیله مهمانش فاینورد هلند را شکست داد. علیرضا جهانبخش از دقیقه ۷۴ برای فاینورد به زمین آمد.  

در جدول این گروه، اتلتیکو با هشت، لاتزیو با هفت و فاینورد با شش امتیاز رقابت تنگاتنگی برای صعود دارند.

در گروه G منچسترسیتی با سه گل یانگ بویز سوئیس را مغلوب کرد.   هالند ۲ بار و فودن گلزنان این بازی بودند تا شاگردان گواردیولا در این گروه نه چندان دشوار با چهار برد از چهار بازی صدرنشین باشند.

در دیگر بازی این گروه لایپزیش دو بر یک ستاره سرخ بلگراد را از پیش رو برداشت تا این تیم هم مثل سیتی صعودش را به دور بعدی قطعی کند.

در گروه H پورتو در شبی که مهدی طارمی ۶۸ دقیقه برای تیمش بازی کرد با دو گل آنتورپ بلژیک را شکست داد تا همراه با بارسا ۹ امتیازی شود.

باشگاه خبرنگاران