خبر ناخوشایند برای گواردیولا با مصدومیت یک بازیکن مهم
خبر ناخوشایند برای گواردیولا با مصدومیت یک بازیکن مهم

به گزارش زیرنویس، منچسترسیتی در آستانه بازی یکشنبه مقابل چلسی پس از مصدومیت جان استونز که به نظر می‌رسد او را برای مدتی از میادین دور نگه دارد، ضربه مهمی خورده است.  ملی پوش همه فن حریف انگلیس سه‌شنبه شب مقابل یانگ بویز سوئیس در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما در نیمه دوم […]

به گزارش زیرنویس، منچسترسیتی در آستانه بازی یکشنبه مقابل چلسی پس از مصدومیت جان استونز که به نظر می‌رسد او را برای مدتی از میادین دور نگه دارد، ضربه مهمی خورده است. 

ملی پوش همه فن حریف انگلیس سه‌شنبه شب مقابل یانگ بویز سوئیس در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما در نیمه دوم ناتان آکه جایگزین او شد. 

منچسترسیتی شب گذشته در لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز سوئیس با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد اما قبل از شروع مسابقه یک تغییر اجباری داشت. مانوئل آکانجی به دلیل بیماری از ترکیب تیم خط خورد و کایل واکر به جای او وارد بازی شد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در این باره گفت: مانوئل مشکلی در کمرش داشت که کار را برای او سخت کرده بود. جان استونز هم‌متاسفانه آسیب دیده است. من برای او واقعا متاسفم چون جان بازیکن بسیار حرفه‌ای است.

وی افزود: این اتفاق برای ما ضرر بزرگی است. جان با کاری که انجام می‌دهد بسیار مهم است. آنها باید ریکاوری کنند. فصل طولانی است و ما قوی‌تر برمی‌گردیم.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد استونز برای مدتی از میادین دور باشد، پاسخ داد: بله، فکر می‌کنم اینطور است.

پایان پیام/





منبع: فارس