تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته و در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. با احتساب این بازی، پرسپولیس در سه دیدار اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آمار ضعیفی در زمینه امید به گلزنی […]

- آمار نگران‌کننده پرسپولیس در ۳ بازی گذشته!

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته و در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد. با احتساب این بازی، پرسپولیس در سه دیدار اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آمار ضعیفی در زمینه امید به گلزنی در جریان بازی از خود به ثبت رسانده است.

امید گل، پارامتری است که ارزش واقعی موقعیت‌های گل یک تیم را در یک مسابقه مشخص کند. اینکه یک تیم تا چه اندازه موقعیت‌های گلزنی با کیفیتی ایجاد کرده و تا چه اندازه نیز موقعیت‌های گل با کیفیت روی دروازه‌اش ایجاد شده است را با این پارامتر می‌توانیم، بسنجیم.

تیم یحیی گل‌محمدی در هفته هشتم لیگ برتر و در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان رفت و این دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. طبق اعلام سایت‌های آماری، امید به گل پرسپولیس در جریان بازی‌، ‬ ۰٬۶۶ بوده است. در دیدار هفته نهم و در مصاف با صنعت نفت آبادان با اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مقابل هواداران خود بازی می‌کرد انتظار می‌رفت تا این تیم آمار بهتری داشته باشد اما امید به گل سرخ‌ها در جریان بازی تنها ۰٬۸۷‬ بود.

در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان هم عملکرد ضعیف پرسپولیس برای رسیدن به گل در جریان بازی ادامه داشت و آنها آمار ضعیف ۰٬۶۷‬ را از خود ثبت کردند.

پرسپولیس گل‌محمدی در سه دیدار اخیر خود نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده سازد و سرمربی پرسپولیس برای مشکل گلزنی تیم خود باید چاره‌ای بیاندیشد.

منبع: خبـر ورزشی