گلایه‌های مسوولان نساجی به دفتر معاون وزیر ورزش رسید
گلایه‌های مسوولان نساجی به دفتر معاون وزیر ورزش رسید

به گزارش زیرنویس، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با حضور در دفتر سیدمحمدرضا پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در خصوص مشکلات پیش‌روی این باشگاه به بحث و گفت‌وگو پرداخت. درودگر در این جلسه به عدم توجه مسئولان به حقوق باشگاه، موضوع زمین ماهفروجک و همچنین عوامل دلسردی و […]

به گزارش زیرنویس، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با حضور در دفتر سیدمحمدرضا پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در خصوص مشکلات پیش‌روی این باشگاه به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

درودگر در این جلسه به عدم توجه مسئولان به حقوق باشگاه، موضوع زمین ماهفروجک و همچنین عوامل دلسردی و ناامیدی مالک باشگاه اشاره داشت. او همچنین عنوان کرد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فوتبالی که از یک طرف باشگاه‌ها از درآمدها و امتیازات قانونی خود محروم هستند و از سویی دیگر با کم‌لطفی و نامهربانی مسئولان مواجهند، چه انگیزه‌ای می‌تواند داشته باشد؟!

همچنین در این دیدار، پولادگر طی تماس با علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نهایت همکاری و تعامل و همچنین هماهنگی میان دستگاه‌های استان، برای رفع موانع موجود مقابل باشگاه نساجی را خواستار شد و حمایت قاطع و همه‌جانبه از مالک باشگاه برای ادامه فعالیت باشگاه‌داری را مورد تاکید قرار داد.

پایان پیام/





منبع: فارس