روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، دوران بدی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و آمار گل نزدن او در بازیهای متوالی نگران کننده شده است. بارسلونا سه‌شنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در هامبورگ به مصاف شاختار رفت و در کمال ناباوری با یک گل برابر این تیم شکست […]

- تلخ‌ترین اتفاق برای ستاره لهستانی؛ قحطی گل لواندوفسکی تمام‌شدنی نیست/ بارسلونا گلزن ندارد!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، دوران بدی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و آمار گل نزدن او در بازیهای متوالی نگران کننده شده است.

بارسلونا سه‌شنبه شب در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان در هامبورگ به مصاف شاختار رفت و در کمال ناباوری با یک گل برابر این تیم شکست خورد. کمتر کسی انتظار کسب چنین نتیجه‎‌ای را از سوی بازیکنان این تیم داشت و هواداران بارسا منتظر بودند که با پیروزی در این بازی صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان تا حد زیادی قطعی شود، اما این اتفاق رخ نداد.

بارسلونا ۱۳ شوت در طول بازی به سمت دروازه  حریف زد که البته فقط یکی از انها در چهارچوب بود و بار دیگر مشکل گلزنی دراین تیم به چشم آمد. نمایش خوب بازیکنان تیم حریف و همچنین ضعف بازیکنان بارسا در استفاده از موقعیت‌هایی که در اختیارشان قرار گرفت باعث شد که آنها با مشکلی جدی در این دیدار روبه‌رو شوند و در نهایت چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشته باشند.

لواندوفسکی یکی از بازیکنانی است که بیشتر از دیگران در این مدت تحت فشار بوده و حالا به خاطر ناتوانی‌اش در تکرار درخشش فصل گذشته و باز کردن دروازه حریفان با انتقادات بسیار زیادی روبه‌رو شده است. او در بازی مقابل شاختار هم ۹۰ دقیقه در زمین بود اما برای ششمین بازی متوالی نتوانست دروازه رقیبان را باز کند.

این بازیکن ۳۵ ساله آخرین بار در فوریه ۲۰۱۱ نتوانسته بود در شش بازی متوالی گلزنی کند و این اتفاق پس از آن هرگز رخ نداده بود. در واقع این بدترین رکورد او در ۱۲ سال اخیر  به حساب می‌آید. این وضعیت باعث نگرانی هواداران بارسا شده که به تداوم درخشش او در ترکیب این تیم پس از فصل گذشته امیدوار بودند، اما حالا به نظر می‌رسد که فصل جدید حداقل تا اینجا برای او به کابوسی تمام نشدنی تبدیل شده است.

لوا در این فصل ۶ گل در ۱۳ بازی برای بارسلونا به ثمر رسانده است و البته مشکل اصلی او در این فصل مصدومیت بوده است.

منبع: خبـر ورزشی