اعلام ۲ هدف اصلی جوکوویچ برای پایان فصل و ادامه شکست‌ناپذیری ستاره صرب
اعلام ۲ هدف اصلی جوکوویچ برای پایان فصل و ادامه شکست‌ناپذیری ستاره صرب

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ مصمم است که فصل تنیس ۲۰۲۳ را با اوج به پایان برساند و این اوج به احتمال زیاد شامل بدون شکست ماندن او در هفته‌های پایانی می‌شود.  دارنده ۲۴ عنوان قهرمانی گرنداسلم روز یکشنبه با غلبه بر گریگور دمیتروف در فینال مسترز پاریس، ششمین عنوان خود را در سال به […]

به گزارش زیرنویس، نواک جوکوویچ مصمم است که فصل تنیس ۲۰۲۳ را با اوج به پایان برساند و این اوج به احتمال زیاد شامل بدون شکست ماندن او در هفته‌های پایانی می‌شود. 

دارنده ۲۴ عنوان قهرمانی گرنداسلم روز یکشنبه با غلبه بر گریگور دمیتروف در فینال مسترز پاریس، ششمین عنوان خود را در سال به دست آورد که این مقام باعث شد او چهلمین عنوان قهرمانی مسترز هزار امتیازی را کسب کند. 

با این برد جوکوویچ رکورد برد به باخت خود در سال ۲۰۲۳ را به ۵۱ بر ۵ رساند و به طرز باورنکردنی از زمانی که کارلوس آلکاراز در فینال ویمبلدون او را با شکست حیرت‌زده کرد، در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده است. 

- اعلام ۲ هدف اصلی جوکوویچ برای پایان فصل و ادامه شکست‌ناپذیری ستاره صرب

از آن زمان مرد شماره یک جهان در ۱۷ مسابقه متوالی پیروز شده است. او امیدوار است که در ۲ رویداد آخر فصل خود به این روند شکست‌ناپذیری ادامه دهد.

جوکوویچ اهداف پایان فصل خود را این گونه بیان کرد: فکر می‌کنم به یک پیروزی دیگر نیاز دارم تا شماره یک جهان را به دست بیاورم، این هدف اصلی من جدا از جام دیویس است‌. 

وی افزود: در چند روز آینده من راکت را کنار می‌گذارم و برای شارژ مجدد با خانواده وقت می‌گذرانم. سپس به تورین خواهم رفت، جایی که هر مسابقه مانند فینال یک تورنمنت بزرگ خواهد بود.

- اعلام ۲ هدف اصلی جوکوویچ برای پایان فصل و ادامه شکست‌ناپذیری ستاره صرب

مرد شماره یک تنیس جهان، تصریح کرد: من با احساسات خوب و اعتماد به نفس زیاد خواهم آمد. از زمان فینال ویمبلدون در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده‌ام، بنابراین امیدوارم فصل را با اوج به پایان برسانم. به پایان رساندن سال یا عنوان مرد شماره یک و جام دیویس اهداف اصلی من هستند.

پایان پیام/





منبع: فارس