مجتبی گلیج در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص تجلیل شهرداری تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: این مراسم نشان می‌دهد که مسئولان به فکر ورزشکاران هستند تا آن‌ها بتوانند با این حمایت‌ها مدال‌های خوش رنگی را در مسابقات مهم مانند المپیک کسب کنند و باعث شادی دل […]

- برای انتخاب در تیم ملی و حضور در المپیک تلاش می‌کنم

مجتبی گلیج در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص تجلیل شهرداری تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: این مراسم نشان می‌دهد که مسئولان به فکر ورزشکاران هستند تا آن‌ها بتوانند با این حمایت‌ها مدال‌های خوش رنگی را در مسابقات مهم مانند المپیک کسب کنند و باعث شادی دل مردم شوند.

وی درباره خواسته هایشان از وزارت ورزش افزود: کمیته ملی المپیک که همیشه به قول خودش عمل کرده و وزارت ورزش هم امسال توانست جوایز سال‌های قبل ما را پرداخت کند. البته که از آن‌ها انتظار می‌رود ویژه‌تر به همه ورزش‌ها توجه داشته باشند. امسال سال المپیک است و ان‌شاءالله با حمایت‌های همیشگی و ویژه آن‌ها ورزشکاران بتوانند در مسابقات شرکت کنند و برای ایران افتخار آفرین باشند.

ملی پوش کشتی آزاد در مورد عملکرد خود در بازی‌های آسیایی گفت: در مسابقات جهانی از ناحیه مچ پا در مسابقه با سعدلایف دچار آسیب دیدم به همین دلیل با مصدومیت راهی هانگژو شدم، آن آمادگی ۱۰۰ درصد را از لحاظ بدنی نداشتم. امیدوارم بتوانم در مسابقات پیش رو کشتی بهتری بگیرم. ابتدای امر امیدوارم برای حضور در المپیک و تیم ملی انتخاب شوم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا